2007-05-15, 21:13
Medlem
PropsDepartments avatar
Jo det är så att jag har CCleaner v.1.39.502 och har klickat i alla rutorna men vill inte att den tar bort användarnamn & lösenord (autoinloggning) på hemsidor. Jag har testat att bocka ur de rutorna som jag tror har med det att göra men utan att lyckas. Är det någon som vet vilken/vilka rutor jag ska bocka ur, för att göra det enkelt för mig, så vore jag väldigt tacksam.

All respekt.

//p'dept
Citera
2007-05-15, 21:21
Medlem
927s avatar
jag använder inte det programmet för jag tycker det är inställt på att rensa för mycket så jag vet inte säkert i ditt fall men cookies bör du ju spara
Citera
2007-05-15, 23:24
Medlem
PropsDepartments avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 927
jag använder inte det programmet för jag tycker det är inställt på att rensa för mycket så jag vet inte säkert i ditt fall men cookies bör du ju spara

Precis vad jag också tycker. Jag vill egentligen bara ha bort adresserna från adressraden då jag bara använder favoriterna. Men när jag kör CCleaner så märker jag att den rensar bort relativt mycket, relativt mot vad vet jag inte =) , men det vill jag gärna att den fortsätter med. Jag provar att bocka ur Cookiesrutan och ser hur resultatet ter sig. Vad använder du för program?

//p'dept
Citera
2007-05-16, 01:07
Medlem
927s avatar
jag använder inget sånt program regelbundet eftersom jag vill ha kvar allt men jag har ett litet smidigt program som heter disk cleaner på datorn
http://www.diskcleaner.nl/

det du frågar efter brukar heta typed url's, det finns säkert med i programmet jag länkar till.
du kan även trycka på rensa tidigare under tidigare, dock har jag för mig att det är en del annat som oxå försvinner då
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in