2007-05-15, 16:56
Medlem
words of minds avatar
Är det bara jag som är less på alla "Är hon intresserad av mig? Vad ska jag göra? Hur ska jag bete mig? Hur tänker hon om mig" trådar"?

Fattar inte varför ni inte tar reda på det med tjejen eller killen i fråga direkt. Utan ni går till flashback och frågar hur hon tänker, hur fan ska vi veta det?

Mod borde göra en samlingstråd för detta ämne. "Den stora [ÄR HON INTRESSERAD AV MIG?] tråden.

Tack å hej
Citera
2007-05-15, 17:27
Medlem
moniturs avatar
Tycker jag är en bra ide, dock tycker jag inte 'vad ska jag göra' trådar passar in (t.ex 'min bästa vän är kär i mig' tråden).

Annars skulle man kunna göra en mall/guide för såna situationer så behöver vi inte ens en tråd. Min tanke är att man gör som ett träddiagram där varje svar på en fråga leder till nästa. t.ex
Kod:
       fråga 1: Tror du hon tycker om dig?
    /                     \
Nej                      Ja
Du har rätt       Är hon snygg?
                  /       \
             Nej          Ja
          Skit i henne     Ta henne i tvåan.
Citera
2007-05-15, 17:28
Medlem
hanumans avatar
En idé som ligger i linje med vad man gjort tidigare så på det sättet är det en bra ide, men... Jag (och många andra) orkar aldrig läsa de där mastodontmegatrådarna, så om man gör så så går man i alla fall miste om min stora visdom .

Såna trådar blir gyttriga, poster mixas så att på varandra följande poster kan vara menade till två olika frågeställare, etc.

Som sagt, idén är bra om man gillar de där megalomaniatrådarna men anus om man är trådskapare och vill ha bra svar.
Citera
2007-05-15, 17:35
Medlem
words of minds avatar
Jo, men jag vill ju ta bort sånna trådar så att jag slipper se dom och dom som är verkligen intresserade och vill svara får ta det i den sammanfogade tråden.

Alla sådanna "vill hon ha mig ?" trådar är ju EXAKT samma sak och får nästan exakt samma svar. Då det är alltid samma sak killar undrar fast det är bara från olika situationer..
Citera
2007-05-15, 17:37
Medlem
countingcrowss avatar
nej, tycker inte vi skall göra en samlingstråd...då det kommer bli förvirrande och ett dåligt vis att få svar....
Citera
2007-05-15, 17:49
Medlem
hanumans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av words of mind
Jo, men jag vill ju ta bort sånna trådar så att jag slipper se dom och dom som är verkligen intresserade och vill svara får ta det i den sammanfogade tråden.

Alla sådanna "vill hon ha mig ?" trådar är ju EXAKT samma sak och får nästan exakt samma svar. Då det är alltid samma sak killar undrar fast det är bara från olika situationer..
Men det är ju de olika situationerna som gör att frågeställaren känner sig nödgad att konsultera expertpanelen. Det är ju så enkelt att bara ge fasen i att läsa dem om man inte gillar dem.... Ämnesrubriken brukar ju ge en bra hint om vad tråden kommer att handla om och när du ser en sån tråd kan du ju låta bli att klicka på den.
Citera
2007-05-15, 17:56
Medlem
words of minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hanuman
Men det är ju de olika situationerna som gör att frågeställaren känner sig nödgad att konsultera expertpanelen. Det är ju så enkelt att bara ge fasen i att läsa dem om man inte gillar dem.... Ämnesrubriken brukar ju ge en bra hint om vad tråden kommer att handla om och när du ser en sån tråd kan du ju låta bli att klicka på den.

Men det värsta är ju att man alltid klickar på dom i hopp om att det är något intressant. Men det är bara samma sak. Och allt fb'are som svarar har att komma med är bara vilda gissningar! Tycker då isof. att det vore bättre att fråga "Hur ska jag få hon att veta att jag är intresserad av henne" eller typ "Hjälp mig att ragga upp hon" för det är väll det som är poängen med dessa trådar ? haha..
Citera
2007-05-15, 23:30
Medlem
Sant. Är det rätt behövs inget analyserande. (Nu har ju jag i o f s rätt nyss startat en tråd om mitt eget analyserande, motsäger mig själv nu men va fasen) Å andra sidan - personer som är i denna fas är jävligt tradiga att umgås med, de tänker ju inte på nåt annat så varför kan de inte få analysera varandras problem på nåt internetforum. På så vis behåller de sina kompisar.
Citera
2007-05-16, 02:44
Medlem
Jag tycker alla "är hon intresserad av mig" trådar är roliga att läsa :P
Citera
2007-05-16, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lolpadig
Jag tycker alla "är hon intresserad av mig" trådar är roliga att läsa :P

Håller med det är alltid underhållning!

Så NEJ till samlingstråd, som bevisat inte fungerar särskilt bra.

words of mind, ganska töntigt av någon som varigt medlem här i ett halvår att börja gnälla över sånt här? Jag har inte varigt medlem så mycket längre, 1,5 år eller nåt men skulle inte få för mig att starta en sånhär här tråd.
Citera
2007-05-16, 10:53
Medlem
Snövits avatar
Eftersom diskussioner om forumets utveckling bör tas i flashbackdelen så flyttar jag denna tråd dit.

Kom gärna med förslag och åsikter om hur vi kan förbättra.

Relationer och samlevnad --> Flashback

/Moderator
Citera
2007-05-16, 12:01
Bannlyst
Jag tycker de trådarna förstör forumet totalt. Oftast handlar det om två situationer

"En tjej kollade på mig på bussen idag, ska jag söka upp henne på hitta.se och ta henne i tvåan?"

"En tjej följde med mig hem, klädde av sig naken och gned sig mot mig, var detta ett tecken på att hon var intresserad?"

Eftersom alla "Jag har problem i mitt förhållande"trådar slogs ihop eftersom de översvämmade forumet tycker jag detta vore en utmärkt lösning.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in