2007-05-13, 23:15
Medlem
Jag kan inte lngre installera vanliga .pkg filer och drar drfr slutsatsen att installeraren r trasig. S lnge jag har OSX-skivan i datorn s gr det att installera program, men utan den s verkar datorn sakna en installerare. Vad gra? Jag vill helst inte gra en total omformatering.
Citera
2007-05-14, 10:38
Moderator
^Eazs avatar
Om du:

ppnar skivan, gr in under (p skivan) /Applications/Utilities och kopierar Installer.app drifrn till /Applications(Program)/Utilities(Verktygs Program) p din hrddisk, lser det problemet?
Citera
2007-05-14, 10:53
Medlem
Jag bugar och bockar, det funkade fint. Jag mste ha rkat radera mappen Verktygsprogram nr jag vrstdade datorn fr den mappen fanns inte verhuvudtaget.
Citera
2007-05-14, 11:05
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DoctorDealer
Jag bugar och bockar, det funkade fint. Jag mste ha rkat radera mappen Verktygsprogram nr jag vrstdade datorn fr den mappen fanns inte verhuvudtaget.

D rekommenderar jag att du tar alla filerna i Utilities och kopierar till Verktygs Program

Edit: Kan verkligen inte stava. Prata med kunder i telefon samtidigt som man skriver r inte bra om man r man och inte har ngon simultanfrmga
Citera
2007-05-14, 11:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
D rekommenderar jag att du tar alla filerna i Utilities och kopierar till Verktypgs Program

Done.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in