M.e.s.s har jag faktiskt ingen aning om men det står att dom kommer spela allt från rap till garage så det kan ju vara bra. Men dom är i det lilla rummet...
Du borde verkligen gå dit. AOD på Inkonst är alltid bra. Dom har ett helt ok ljud och basen funkar bra i rummet.
Senast redigerad av Fourtwosix 2011-12-10 kl. 16:51.
M.e.s.s har jag faktiskt ingen aning om men det står att dom kommer spela allt från rap till garage så det kan ju vara bra. Men dom är i det lilla rummet...
Du borde verkligen gå dit. AOD på Inkonst är alltid bra. Dom har ett helt ok ljud och basen funkar bra i rummet.
Ska kolla in länkarna, allt jag har hört från Little jinder är:
Ni som missade eventet på inkonst nu helgen gick miste om något riktigt fint. I&I levererade stenhårt, jag blev jätteförvånad! Och Bella boo och little jinder var hur bra som helst(kommer ihåg att någon skrev det, men fyfan vad söt jinder var.) 8/10!
Tvättäkta DnB enligt mig, Sub Focus är ju en DnB artist.
Jo jag lyssnar på hans andra låtar nu och det är onekligen DnB, ursäkta mitt malplacerade inlägg men just den låten är lite dubbig imo och dom genrerna är ju lite släkt eller vad man ska säga.
Nåväl för att kompensera slänger jag in denna klassikern, förmodligen nämnd flertalet gånger i tråden men så brutal så.
L-Wiz - Mexter Dorgan http://www.youtube.com/watch?v=u_CK8LGpZ-0
Postades för inte alls så längesen
2011-11-27, 01:32
Dubstep - den stora rekommendationstråden
Postat av smulade kotten
Jo jag lyssnar på hans andra låtar nu och det är onekligen DnB, ursäkta mitt malplacerade inlägg men just den låten är lite dubbig imo och dom genrerna är ju lite släkt eller vad man ska säga.
Nåväl för att kompensera slänger jag in denna klassikern, förmodligen nämnd flertalet gånger i tråden men så brutal så.
L-Wiz - Mexter Dorgan http://www.youtube.com/watch?v=u_CK8LGpZ-0
Postades för inte alls så längesen
2011-11-27, 01:32
Dubstep - den stora rekommendationstråden
Postat av smulade kotten
Det lättaste att sättet att skilja dubstep från DnB är med takten. DnB är väldigt hetsig musik medans dubstep är mer mellow.