ojoj, det var oväntat! Som du sa, det är svårt att definiera "Filth" för det kan vara ganska så olika..
Jag brukar lyssna artister som inte är så stora men jag delar gärna med mig. Sen är egentligen inte drops så viktigt för mig men alltid skönt med en jävla bassline.
Har tröttnat något otroligt på dessa låtar så jag kan inte avgöra om de är bra..
Tackar! Nej dropsen är mest stort inom brostep, Flux Pavillion, Doctor P och de artisterna, håller med dig om att man föredrar en tung basgång över vild hjärnsprängande dubstep, även om brostep är något jag uppskattar också. Lyssnat igenom den första låtan och jag gillar det iallafall!
Tackar! Nej dropsen är mest stort inom brostep, Flux Pavillion, Doctor P och de artisterna, håller med dig om att man föredrar en tung basgång över vild hjärnsprängande dubstep, även om brostep är något jag uppskattar också. Lyssnat igenom den första låtan och jag gillar det iallafall!
Jao, Vampz är lite roliga..
Kan du länka lite av dina favoriter så jag förstår vilken "nivå" av dubstep du gillar?
Skulle vara kul att utforska det outforskade
Jao, Vampz är lite roliga..
Kan du länka lite av dina favoriter så jag förstår vilken "nivå" av dubstep du gillar?
Skulle vara kul att utforska det outforskade