Citat:
Ursprungligen postat av Danjl
asså jag har inte ens bedömt ngn? jag säger bara att det blir tråkigt till slut att höra samma jäkla ''filth'' hela tiden. har inte ens hatat på ngn i hvudtaget? bara ni som är så arga om man säger ngt D: peace? :P
phaeleh - low
http://www.youtube.com/watch?v=Cfn3tPqqE_Q
Jag tycker folk ska få posta vilken musik dom vill. Men det ska göras på rätt sätt. Folk här kommer in och pejstar en massa youtube-länkar utan att skriva vad det är, samma låtar på varje sida man tittar på liksom. Att glida in här och posta vad just du lyssnar på, varför? Vi skiter väl i vad du lyssnar på. Har samma låtar postats om och om igen så finns det väl ingen vits. Sen sitter det folk och försvarar det här, det gör mig förbannad.
För en diskussion om musiken, evenemang som skett, kommer att ske, osv, mycket mer intressant än att se samma låtar på alla sidor man läser på. Enormt tröttsamt. Folk verkar tro att jag klagar på musiken som tipsas om, vilket jag kanske gör, men det är ju mest sättet det sker på som gör att jag lackar. Som sagt, har låten du tänkt tipsa om redan länkats två sidor bak finns det väl ingen vits med att göra detsamma, såvida du inte har något intressant att säga om själva låten i sig.