Tycker vocalsen är riktigt amatör-aktiga(?) Vadfan, ekot på ruby frost låten passar inte in alls på vissa ställen. Trodde låtarna skulle vara bättre faktiskt, men tyckte bara dessa var tråkiga.
Jo, de känns lite amatörmässiga. Hade helt klart kunnat bli bättre, men får små vibbar liknande Burial så jag är nöjd Främst lyssnar jag på musiken, som är mycket lugnare än hans tidigare låtar. Då va ju de förvisso remixar och dessa proddade, men tycker de är väldigt sköna.
Citat:
Ursprungligen postat av WillePille
Har inte läst igenom hela tråden men slänger upp ngra feta.
Jo de där e feta, och redan delgivna Jag tycker dock det är najs att det dyker upp samma saker igen, då de som inte tagit del av dem än kan upptäcka dem.
Ingen här inne som sitter på lite releasedates på några skivor som kommer i år? känner bara till chase&status som kommer den 25e nu och några singlar som kommer nästa månad ;c måste ju vara betydligt fler releaser på g..
Ingen här inne som sitter på lite releasedates på några skivor som kommer i år? känner bara till chase&status som kommer den 25e nu och några singlar som kommer nästa månad ;c måste ju vara betydligt fler releaser på g..
Hur håller man egentligen koll på sådant när det gäller dubstep-genren? Finns det någon speciell sida med artistprofiler som listar diskografi osv? Tycker det är extremt svårt att veta vem som släppt vad, faktiskt.
Hur håller man egentligen koll på sådant när det gäller dubstep-genren? Finns det någon speciell sida med artistprofiler som listar diskografi osv? Tycker det är extremt svårt att veta vem som släppt vad, faktiskt.
Discogs har diskografier iallafall. Release datum kan vara lite jobbigare.
Angående releasedatum så kan man ju alltid kolla skivbolagens hemsidor, twitter eller något liknande. Leta upp era favoritartister och se vilket bolag de tillhör eller brukar släppa hos och sedan är det bara att hålla utkik
Jo, de känns lite amatörmässiga. Hade helt klart kunnat bli bättre, men får små vibbar liknande Burial så jag är nöjd Främst lyssnar jag på musiken, som är mycket lugnare än hans tidigare låtar. Då va ju de förvisso remixar och dessa proddade, men tycker de är väldigt sköna.