2011-01-20, 09:01
Medlem
rideincs avatar
We Own The Sky - Udachi Dubstep Remix, Massive Attack - Redlight (Clark Remix) "Genre = Chilled As Fuckstep" löd en kommentar, kan bara instämma.

Någon som vet någon blogg som publicerar dubstep? Gärna med zippyshare länkar
Citera
2011-01-20, 11:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Cathedral
Jag MÅSTE rekommendera den här, hittade den igår och har fan inte lyssnat på nått annat i 24 timmar. Det här är lite mer åt acid / breakcore hållet.

Dubblestandart - Marijuana Dreams (RED HANDS COMMON & KOE DNB REMIX)
http://open.spotify.com/track/7c92CVEd099vuiEMWQFiBE

Hittade tyvärr ingen youtube-länk.

Helt OK, men det där är Drum 'n bass, inte dubstep.
Citera
2011-01-20, 13:42
Medlem
paltmoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ufomammut
Sceneaccess, är det bara scenreleaser, eller? Du har inte lust att göra en .txt med allt och slänga upp nånstans? Skulle tippa på att jag sitter på alla -bASS och -RAPiD men lär sakna en hel del -XTC, bl a.

det är bara scenereleases ja, http://www.speedyshare.com/files/26373572/dubstep.txt

där har du en lista på allt bara att hojta till om det är nåt du vill ha
Citera
2011-01-20, 20:38
Medlem
ufomammuts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paltmos
det är bara scenereleases ja, http://www.speedyshare.com/files/26373572/dubstep.txt

där har du en lista på allt bara att hojta till om det är nåt du vill ha

Burial-Hungry_Wolves-CD-2007-COR

Lär gå igenom lite mer noggrant när jag finner tid, men tror faktiskt jag redan har allt. Schyst som fan av dig iaf!
Senast redigerad av ufomammut 2011-01-20 kl. 20:40.
Citera
2011-01-20, 20:49
Medlem
paltmoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ufomammut
Burial-Hungry_Wolves-CD-2007-COR

Lär gå igenom lite mer noggrant när jag finner tid, men tror faktiskt jag redan har allt. Schyst som fan av dig iaf!

åfan, sorry men den där var mislablad i nfon så den har visst kommit med ;/ var tydligen nå rock skit
Citera
2011-01-20, 22:50
Medlem
MulleMecK.s avatar
Orkar inte läsa hela tråden men kommer med bidrag:

The Widdler: Froggy style

The widdler: Sensei samurai

Rucko: chopper

Cookie Monsta: ginger pubes

Cragga: Mr.postman
Citera
2011-01-21, 12:38
Medlem
rideincs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MulleMecK.
Orkar inte läsa hela tråden men kommer med bidrag:

Cookie Monsta: ginger pubes

Fyhelvedeeee!!!! SICK! Du hade inte behövt nämna de andra, cookie monsta för mig blev som Jesus för judarna, thx bro!
Citera
2011-01-21, 12:40
Medlem
Hkarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rideinc
Fyhelvedeeee!!!! SICK! Du hade inte behövt nämna de andra, cookie monsta för mig blev som Jesus för judarna, thx bro!

Hur fan kan du gilla Cookie monsta? Så jävla rutten han är på att göra musik. Enformigare producent får man leta efter.

ps. Orkar man inte läsa tråden så finns det en sökruta uppe till vänster. Eftersom alla borde skriva artist - låt över sina youtube-länkar så är det bara att söka på låten du ska länka så slipper man reposts av reposts.
Citera
2011-01-21, 12:50
Medlem
Antebanteseans avatar
http://www.youtube.com/watch?v=z59gAXZ0ksQ

lite efterjulmys!
Citera
2011-01-21, 13:32
Medlem
ztlohnierbs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hkarn
Hur fan kan du gilla Cookie monsta? Så jävla rutten han är på att göra musik. Enformigare producent får man leta efter.

ps. Orkar man inte läsa tråden så finns det en sökruta uppe till vänster. Eftersom alla borde skriva artist - låt över sina youtube-länkar så är det bara att söka på låten du ska länka så slipper man reposts av reposts.

Jo för cookie monsta och mr postman har aaldrig varit uppe innan!
Citera
2011-01-21, 15:28
Medlem
Hkarn, ge oss lite dubstep som du producerat då
Citera
2011-01-21, 16:15
Medlem
Hkarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Backflush
Hkarn, ge oss lite dubstep som du producerat då

Jag producerar inte dubstep. Antar att du är en av de där typerna som alltid ska vara där och säga "Gör det bättre själv då". Förstår du att man inte behöver vara en producent av världsklass för att kunna klaga på musiken? Kan förtydliga det mer för dig och vara lite snällare mot Cookie monsta: Jag tycker att cookie monstas EP "Ginger pubes / bluurgh" är ett skämt och väldigt enformig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in