ÅÅÅÅÅH vilket jävla antiklimax det är när man hör ett bra intro, ett fett drop och sen kommer något taffligt jävla stön-vocal som är söndertunat - WHÖÖÖ!!
Synd att de med bas-känsla som proddar förstör låtarna med vocals, men nog med klagandet. BRA att ni kastade ut lite ordentligt med länkar, nu har jag att göra inatt, så hoppet är inte dött än!
Citat:
Ursprungligen postat av S_o_N
Självklart får man en viss sorts "mode-(?)"dubstep om man endast sitter på de mest populära Youtube-kanalerna, i.e UKF, Qantum, etc..
Men att påstå att det är det enda som finns tycker jag är väldigt taget ur luften. Finns otroligt mycket bra att hitta om man bara orkar sitta o leta en stund utan att ta precis det som man blir matad av..
Nu är det otroligt svårt för mig t.ex. att veta exakt vad du är ute efter, men liknande
denna kanske? Välproducerad, vocal och varken för snabb eller för seg, enligt mig!
Hoppas det smakar!

Tyckte det var alldeles för mycket mainstream-radio-pop-dubstep över den, dock som vanligt när man hittar videos med mycket views så är det FETA drops! Tragiskt att det inte går att lyssna på dom..