Citat:
Ursprungligen postat av ufomammut
Tack för dom fyra länkarna, följ gärna förslagen vidare och innan dagens slut borde du ha hunnit upp i ett hundratal nya brutala, smutsiga tips!
Snälla gå och lägg dig, bara för att folk inte tycker om samma tråkiga musik (ja jag tycker den sortens dubstep är tråkig), så behöver du inte klaga för det. Just nu så tillför du ingenting till tråden, du sitter och klagar på allt och alla och säger "er musik suger, sluta länka hela tiden, lyssna på mina länkar istället, för jag är mycket bättre än er och länkar bättre musik!".
Den här tråden har jag suttit relativt länge i och majoriteten av tråden verkar tycka att ny dubstep från Flux Pavilion, Datsik, Rusko, Eyes etc etc
är bra. Varför tror du att du på något sätt är bättre än dessa personer? Är det för att du tror att du är coolare för att du lyssnar på old school dubstep? Jag fyller nästan på min playlist varje dag med låtar som bland annat blir länkade här, som jag tycker är bra.
Folk tycker om olika sorters musik, länka du ditt skit så länkar jag mitt, jävla alfa.