• 1
  • 2
2007-05-13, 15:49
Medlem
Arthur Dents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Garfield.com
Glöm inte pengar bara.
Mitt kondis tar kort, det vet jag med säkerhet.
2007-05-13, 16:17
Medlem
Daevass avatar
Men 38kr är fortfarande väldigt dyrt för enbart en hamburgare.
2007-05-13, 16:25
Medlem
beyonds avatar
Citat:
Var sugen på en hamburgare 150 gram med bröd. Visste att jag hade 50 kr i fickan, men när jag väl skulle betala de där 38 kronorna visade det sig att plånboken var tom. Märkligt.

Räckte då fram kortet istället men tyvärr tog dom inte emot kort. Gammaldags. Snubben i gatuköket sade att jag kunde gå till Swedebank vid hörnet och ta ut kontanter.

Det var kö lång kö, folk var berusade och stökiga. Mycket folk en fredagskväll. Beslöt mig för att gå hem istället o äta en god bit av smårgåstårtan som blivit över.

Ni tycker säkert att jag handlat fel. Men saken är den att de borde upplyst mig om att de inte tar emot kort. För ju längre tiden går ju kallare blir ju hamburgaren, inte så fräscht. Vad tycker ni?
Du gjorde helt rätt, jävla tattarservice att inte ta emot kort 2007.
2007-05-13, 16:27
Medlem
D3ans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daevas
Men 38kr är fortfarande väldigt dyrt för enbart en hamburgare.
nyfiken på vart köper du dina hamburgare?
2007-05-13, 17:02
Medlem
Pendeltågs avatar
Övrigt - sista utvägen >>>>>>>>>>>>>>> Mat och dryck

//moderator
2007-05-13, 17:13
Medlem
apanola IIs avatar
jag tycker att du gjorde rätt, de allra flesta ställen accepterar kort idag, men turken var kanske en smyg-luddit och vägrar att befatta sig med sådant. jag har också den känslan att han är nog rätt van att kunder en sen fredag eller lördag kväll inte har kontanter och sen försvinner. jag tror också att kunden efter fick sin ( din) burgare med rekordfart och blev säkert glad för det. annars tycker jag att 38 kr för en 150g låter rätt ok.
2007-05-13, 17:38
Medlem
D3ans avatar
Citat:
gå hem istället o äta en god bit av smårgåstårtan som blivit över.
du gjorde såklart rätt, för övrigt är detta andra gången fb, fått mig att köpa smörgåstårta, första gången var när roger persson klämde i sig en hel och startade en tråd om detta, andra gången var det ditt fel. ska iväg och köpa nu tack för den
2007-05-13, 17:54
Medlem
OliTs avatar
Kommer det en likadan tråd hit en gång till blir jag sur. Lägg ner trådskapandet.

/Moderator
2007-05-13, 18:28
Medlem
Mysonoxens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliT
Kommer det en likadan tråd hit en gång till blir jag sur. Lägg ner trådskapandet.

/Moderator

...och sur är du inte ensam moderator att bli. Skärpning!

Moderator nr 2
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in