Funderar ver en sak...bestllde ComHem 8 favoriter och valde d bl a TV3 och TV5...MEN...ingr inte redan TV3 och TV5 i basutbudet som alla har tillgng till gratis inom ComHem?? r det inte ondigt av mig att vlja dom som digitalkanaler ocks egentligen d jag kan vlja tv andra?
orn stmmer bra, olika Comhem hus har olika basutbud. Dock brukar det inte skilja sig s mycket. Nu vet jag inte om comhem jobbar mot att alla ska ha samma basutbud.
Iofs skulle jag tycka det var bra att vlja till ngra extra kanaler s som Discovery Kanaler, Travel Channel osv.
Trevlig med lite extra kanaler men helt ondigt ha de analoga kanalern i digitalt format, de kostar ju pengar. Plus att hos mnga stllen dr comhem finns ingr analoga TV utbudet i hyran.
Comhem har ocks listigt sett till att man inte kan vlja exempelvis Eurosport bland 8 favoriter. Ett knt styrmedel som anvnds nr man vill ltsas att man r fr att "kunden fr bestmma sina kanaler", fast man i sjlva verket styr kunderna till det dyrare Medium-paketet.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!