• 2
  • 3
2000-07-09, 23:10
Medlem
Tag avstånd från skinhead-kulturen!

Kim: Konstigt att en människovän som du avfärdar andra personer som dårar, vad grundar du det på? kvällspressen?? måste människor vara intellektuella för att ha något värde?

Visst skinnskallar använder våld, men inte mer än vanliga ungdomar, det är till och med kartlagt, dom utsätts för våld mycket oftare än dom använder våld mot någon annan, också kartlagt.

Jag tycker också att det är patetiskt med heilandet, men det säger mig faktiskt ingenting om en människas intelligens, eller hur?

Det verkar faktiskt som du helhjärtat hatar skins, varför vet jag inte, men då du nu visar att du kan hata, så kanske du förstår människor som inte är sådär jätteförtjusta i flyktingar, det är samma känsla, bara annat mål.

Alla människor har fördomar om andra, en del vet om det & försöker bearbeta det, en del påstår att dom inte har fördomar, dom ljuger för sig själv.

Alla människor hatar någon viss typ av individ(er), du har valt att hata det som är sanktionerat av stat & media.
Citera
2000-07-09, 23:36
Medlem

Hate

Nej, jag hatar inte.... åtminstone inte en grupp människor, inte ens skinnhuvuden alltså. Men jag kan bara inte förstå hur du kan se dem som en tillgång för er, när de via sitt beteende, bara främjar sig från samhället.

För vem vill förknippas med en rörelse som förknippas med våld, fylleri och slagsmål? Hur många skräms inte bort tror du?

Mvh

Kim
Citera
2000-07-09, 23:46
Medlem

Kim: Hmmmm..... jag tror att det sitter fler socialdemokrater i fängelse för våld, fylleri & slagsmål än vad det sittet skins, okej jag vet att media inte bevakar kriminella sossar exakt lika hårt som bulorna, men dom fyller också en funktion, dom har rösträtt, & dom får fylla ut demonstrationstågen, ingen skulle komma på tanken att kall dom för dårar, utan det skulle nog vara -han e en bra grabb som har haft lite otur ba.
Citera
2000-07-10, 00:02
Medlem

Hate:

Ja, det sitter det alldeles säkert. Åtminstone om du kallar alla som röstar på socialdemokraterna för sossar.

Men vill sossarna använde just de som slåss, super och vandaliserar som ansiketn utåt i kampen för sin ideologi? Nej, men det är ju det du vill göra när du förspråkar tolerans mot skinnhuvuden bland era egna.

Städa upp bland dem först, och släpp s e d a n in dem i leden. Det förstår jag väl att ett skinnhuvud som sköter sig inte utgör ett problem, men det är ju så många som inte gör det. Och via deras metoder, så får de också mycket uppmärksamhet i media. En uppmärksamhet som jag tror ni skulle klara er mycket bättre utan.

Men naturligtvis får du tycka annorlunda.

Mvh,

Kim

P.S. Och ja.... just nu kände jag för lite debatt :-)

Citera
2000-07-11, 00:27
Medlem

Vi har inte råd med sådan elegans, vi strävar efter att vinna valet 02
och då kommer vi naturligtvis att ekipera alla nationella på lämpligt sätt.
Just nu pantar vi ölburkar för att samla in till vår gårdsfond.
Citera
2000-07-13, 20:23
Medlem

En ideologi som dikterar hur du ska vara klädd, vilken frisyr du ska ha, vilken musik du bör lyssna på osv.
Detta är helt emot den fritt tänkande nordiska människan!
Nej tack. Ni bör kastas ut tillsammans med kyrkans män....
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in