Tag avstånd från skinhead-kulturen!
Strateg för framgång: Jag tror inte att skinheads skrämmer iväg så många ungdommar från ns, & om så är fallet så är det medias fel & inte skinsens, dom där procentsatserna du nämner är helt taget ur luften så dom kan vi glömma.
angående musiken så är det en miljonindustri bara i Sverige, så att det bara är skinheads som lyssnar till w.p.-rock kan du glömma, den sortens musik har alltid sålt hyfsat (naturligtvis inte om man jämför med godkänd musik), & kommer alltid att göra.
Anledningen till att 68:a vänstern drog till sig så mycket ungdomar beror nog på att det var en proteströrelse mot etablissemanget, alla ungdomar har ett behov av att göra revolt.
Ett avståndstagande av skinsen är inte bra & funkar inte i längden, jag har sett det några gånger förut & det har alltid gått åt helvete, visst enskilda partier kan deklarera att dom inte är välkomna, men en total brytning kommer att ge rörelsen skador som kommer att ta årtionden att läka.
Jag bodde i slutet av 80 & början av 90-talet några år i Storbrittanien, då var det också på modet att förneka dom rakade, och vi vet hur det slutade?? det blev totalkaos, NF. havererade, BM. fölorade nästan alla sina medlemmar, BNP. seglade utan ledning, men ur detta virrvarr fanns det en rörelse som började att dra till sig medlemmar, just det.... blood & honour, nästan en renodlad skinheadgrupp, jag vill inte vara med en gång till om att en rörelse kraschar så totalt som den gjorde i Storbrittanien, men om dom "nya intellektuella" framhärdar så kan en brytning vara under uppsegling, så kom ihåg att det kan bli som då, att i slutänden så står skinsen starkare, medans någon "finlirarklubb" går omkull, & gör sina ledare omöjliga för all framtid.
Hoppas på en enad rörelse.
Meine ehre heißt treue.