2007-05-12, 17:36
Bannlyst
Annars brukar det bara kallas för alkolist med bakfylla. Mcd sjuka var ett nytt namn på det.
Citera
2007-05-12, 17:41
Medlem
Känner igen det där.

Man slafsar i sig skiten för att sedan 10 minuter senare besöka toaletten och sprutlackera den i den finaste färgen av alla.
Skitmat!
Citera
2007-05-12, 17:48
Medlem
polyesterpams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aaargh! condor!
Efter man käkat på frasses känner man sig lika vissen och hängig i magen som deras pommes.

Min okunnighet är vidare än Stilla Havet. Men jag känner icke till vad Frasses är heller.
Citera
2007-05-12, 19:54
Medlem
hesons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Icebears11
Sitter nu här på morgonen och tittar på nattens McDonalds sopor och kommer ihåg vagt....
Imorgon när jag vaknar skall jag fan fråga på flashback om fler åker på McDonalds sjukan för jävlar va ont det gör...
Ja , inat efter festen stannade jag på McD på Avenyn, köpte min mat och knallade hem, satt vid skrivbordet och slafsade i mig mitt "Frölunda mål" och sen kommer den, som ett brev på posten, McDonalds sjukan.
Ligger i sängen typ 5 minuter senare, magkramper som e helt enorma, asså ni som har haft det vad jag snackar om, de e inte på låtsas, magen fullkomligt vänder sig ut in och de e fan inte några magknip eller att man måste skita, utan de mera bränner i hela kroppen, skumt....mycket skumt...
Ja, detta händer alltså 99 gånger av hundra om jag äter på Burger King eller McDonalds på fyllan, men det har aldrig hänt en enda gång nykter.
Många eav mina polare har åkt på det också sp jag vet att jag inte e ensam.
Finns det några fler flashbackare som har drabbats?? Och ännu mer intressant, någon som vet vad det är kan bero på??
Nattens måltid: Big Mac, Cheesburgare, 1 mellan pommes, 1 mellan cola, 1 vitlöks dip. ..... undrar om det kan va dippen...

Hände mig rätt ofta innan jag slutade käka på mcfiket, nykter. Efterssom det inte hjälper att rapa så måste det vara något som jäser i tarmarna, minns lite svagt att jag mått bättre efter toabesök.
Citera
2007-05-12, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av polyesterpam
Min okunnighet är vidare än Stilla Havet. Men jag känner icke till vad Frasses är heller.

Frasses är en hamburgerkedja som finns i de norra delarna av landet, skumma pommes men ganska goda burgare.

Angående topic så verkar det som att vi behöver ett empiriskt test, nästa gång du drar på dig en riktig karatefylla, laga till en baconburgare med extra majo hemmavid och rapportera!
Citera
2007-05-13, 00:02
Medlem
marcarolos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Icebears11
Sitter nu här på morgonen och tittar på nattens McDonalds sopor och kommer ihåg vagt....
Imorgon när jag vaknar skall jag fan fråga på flashback om fler åker på McDonalds sjukan för jävlar va ont det gör...
Ja , inat efter festen stannade jag på McD på Avenyn, köpte min mat och knallade hem, satt vid skrivbordet och slafsade i mig mitt "Frölunda mål" och sen kommer den, som ett brev på posten, McDonalds sjukan.
Ligger i sängen typ 5 minuter senare, magkramper som e helt enorma, asså ni som har haft det vad jag snackar om, de e inte på låtsas, magen fullkomligt vänder sig ut in och de e fan inte några magknip eller att man måste skita, utan de mera bränner i hela kroppen, skumt....mycket skumt...
Ja, detta händer alltså 99 gånger av hundra om jag äter på Burger King eller McDonalds på fyllan, men det har aldrig hänt en enda gång nykter.
Många eav mina polare har åkt på det också sp jag vet att jag inte e ensam.
Finns det några fler flashbackare som har drabbats?? Och ännu mer intressant, någon som vet vad det är kan bero på??
Nattens måltid: Big Mac, Cheesburgare, 1 mellan pommes, 1 mellan cola, 1 vitlöks dip. ..... undrar om det kan va dippen...

Nuförtiden köper jag enbart hamburgare och dricker vatten till. Gärna med en kaffe efter. Det känns mycket bättre. Pommes är katastrof för magen och jävligt onyttigt överhuvudtaget. Dessutom dyrt för det som det är. Samma sak med Colan. Svindyrt och jävligt onyttigt. Det är något skumt med McCola också, den är annorlunda om man jämför med annan. Sötare och starkare antagligen för att den ska blandas med is. Isen är också jävligt dåligt för magen.
Pröva att eliminera Cola och Pommes. Jag tror du slipper sjukan då. (dip är naturligtvis katastrof också)
Citera
2007-05-13, 00:05
Medlem
AlitheSeconds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcarolo
Nuförtiden köper jag enbart hamburgare och dricker vatten till. Gärna med en kaffe efter. Det känns mycket bättre. Pommes är katastrof för magen och jävligt onyttigt överhuvudtaget. Dessutom dyrt för det som det är. Samma sak med Colan. Svindyrt och jävligt onyttigt. Det är något skumt med McCola också, den är annorlunda om man jämför med annan. Sötare och starkare antagligen för att den ska blandas med is. Isen är också jävligt dåligt för magen.
Pröva att eliminera Cola och Pommes. Jag tror du slipper sjukan då. (dip är naturligtvis katastrof också)

Eller skippa skiten helt. Jag förstår inte folk som äter skräpmat.
Citera
2007-05-13, 00:09
Medlem
marcarolos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AlitheSecond
Eller skippa skiten helt. Jag förstår inte folk som äter skräpmat.

Om du enbart håller dig till hamburgare så är det inte mer skräp än det som serveras på 90% av alla sveriges matställen.
Citera
2007-05-13, 00:11
Medlem
AlitheSeconds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marcarolo
Om du enbart håller dig till hamburgare så är det inte mer skräp än det som serveras på 90% av alla sveriges matställen.

Eller så håller man sig undan från 90% av alla Sveriges matställen.
Citera
2007-05-13, 01:59
Bannlyst
niiiiice

Jo fy fan
Citera
2007-05-13, 02:21
Medlem
crackhitlers avatar
Hur länge pågår dessa attacker ungefär?

Jag kan inte direkt påstå att jag känner igen mig. Jag älskar McDonalds mat. Nykter som onykter. Men magsäcken har ju knutit sig ett par gånger när man ätit för snabbt.

Citera
2007-05-13, 02:31
Medlem
Nja någon sjuka är de allt inte, det beror helt enkelt på att en big mac meny med pommes cola och dipp är sjukligt mycket onyttigt på en gång. skippa speciellt pommesen eller allt friterad för den sakens skull, jobbigt mycket fett och i balans med vitt jäsigt bröd och galet mycket socker i drickan gör nog att magen allra helst vill slippa skiten
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in