• 2
  • 3
2007-05-13, 03:09
Medlem
Gustavuss avatar
Hm, det måste väl variera mycket individuellt. Jag har käkat både snabbt och lugnt på både McD och BK och varje gång har biverkningarna varit en jävla massa fisar, men det får man väl ta. Någon gång har man hastigt blivit skitnödig, men det tillhör sällsyntheterna.
Citera
2007-05-13, 06:14
Medlem
Icebears11s avatar
Mmmm nu e man där igen.....ska skriva bättre respons på alla era era svar imorgon, just nu har jag fylle ätit igen ochm ligger bara om hoppas på att somna ifrån dessa magkramper....peace
Citera
2007-05-17, 19:03
Medlem
crackhitlers avatar
*Bump*

Jag vill verkligen veta hur länge dessa attacker pågår.

Ingen utsatt som känner sig manad att svara?

Citera
2007-05-17, 19:38
Medlem
Afonsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aaargh! condor!
Efter man käkat på frasses känner man sig lika vissen och hängig i magen som deras pommes.

Ahh! FB - källan till värdelöst men festligt vetande
Citera
2007-05-17, 20:06
Bannlyst
märkligt. Jag har flera gånger käkat på McD före eller efter "fylla" och aldrig råkat ut för det ni nämner...men så desperado-dricker jag inte tio öl i sträck heller, så jag har aldrig råkat ut för bakfylla..är nog det som ni mår dåligt av...kombination av snabbmat och svinmycket alkohol sent på natten
tror inte att just McD i sig skulle ge värre effekt än pizza eller kebab eller nå annat utekäk (ja, allt utekäk är onyttigare än hemma!)
Citera
2007-05-17, 20:43
Medlem
karma chamelions avatar
Tycker det later som du har magkatarr, vilket kan utlosas av salt, fet mat och/eller stress
Citera
2008-04-05, 01:24
Medlem
Icebears11s avatar
Satt och givk igenom gamla inlägg...
Men det är ju inte bakfylla eftersom jag fortfarande e full när jag äter maten, och kramperna kommer alltså då jag fortfarande är onykter.
De kan pågåg i allt från 10 minuter i upp till en halvtimme. Får ont bara jag tänker på det.... Var ett tag sen nu som tur e!
Citera
2008-04-05, 08:30
Medlem
krypmetodens avatar
är det bara jag som inte blir mätt på MCD? mätt blir jag inte får bara ont i magen.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in