• 1
  • 2
2007-05-11, 21:43
Medlem
Det är inte direkt en superdrog men man ska bli mer skärpt och klart i huvudet om man får i sig lite rent syre sägs det

Var kan man tänkas få tag på lite? Och då menar jag lite, inte en 1½ meter hög tank
Citera
2007-05-11, 21:46
Medlem
Jag har dessutom hört att i Tokyo kan man köpa små syrgas-tuber mot den dåliga luften. Det är nåt åt det hållet som jag letar efter

Tacksam för svar
Citera
2007-05-11, 21:54
Medlem
Lustgas är väl rent syre? Detta köper man i diverse affärer, fråga efter "gräddgas" på typ nån electrolux-affär eller liknande, då man använder patronerna för att fixa vispgrädde. Du behöver dessutom en sifon som kostar kring 300kr för att enkelt kunna utvinna gasen ur patronerna. Oftast brukar man köpa patronerna i 10-pack vilket går loss på en hundring skulle jag tippa.

Ruset gör dig inte mer skärpt utan enligt min erfarenhet känns det mer som om man "sjunker in i sig själv". Det varar dock väldigt kort tid så det känns inte så värt om man inte kombinerar med t ex cannabis eller tripp.
Citera
2007-05-11, 22:16
Medlem
Himmler!s avatar
Lustgas och syrgas är två helt skilda saker. Syre är vad du behöver andas in oavbrutet för att inte kvävas till döds.
Citera
2007-05-11, 22:18
Medlem
Jag hade inte tänkt att bli hög, bara får lite bättre koncentrationsförmåga ett tag. Men det kanske är så pass kort tid så det inte är lönt? :P
Citera
2007-05-11, 22:24
Medlem
Squalos avatar
EDIT har 5-litersburk OXYfit för 135 kr och 2-litersburk för ca 100 kr. Vete fan hur det står sig mot andras priser, men en 5-litersburk kanske är något att investera i? Gratis frakt också.

Kanske finns det billigare.
Citera
2007-05-11, 22:26
Medlem
CashBlows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av twinkle
Jag hade inte tänkt att bli hög, bara får lite bättre koncentrationsförmåga ett tag. Men det kanske är så pass kort tid så det inte är lönt? :P

Du kan köpa syrgas och medföljande mask på postorder, typ Conrad.

Det är lustgas som bara verkar någon sekund, som man använder vid förlossningar, syrgas andas du in under längre tid och ger inget rus.
Citera
2007-05-11, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Himmler!
Lustgas och syrgas är två helt skilda saker. Syre är vad du behöver andas in oavbrutet för att inte kvävas till döds.

men e de inte "överdosen" av syre man blir hög på när man tar lustgas?
så har jag fattat det som iaf,
Citera
2007-05-11, 23:49
Medlem
likeithards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dutten
men e de inte "överdosen" av syre man blir hög på när man tar lustgas?
så har jag fattat det som iaf,

nope - snarare syrebristen, i kombination med lustgasen då förståss.

men är det riktig sjukhuslustgas så ingår syrgas i mixen (50/50 lust/syrgas) och beträffande denna så kan säkert syret ge en helt annan dimension åt ruset.
Citera
2007-05-11, 23:53
Medlem
Du tänker på lustgas. inte syre.

Citat:
Ursprungligen postat av Word!
Lustgas är väl rent syre? Detta köper man i diverse affärer, fråga efter "gräddgas" på typ nån electrolux-affär eller liknande, då man använder patronerna för att fixa vispgrädde. Du behöver dessutom en sifon som kostar kring 300kr för att enkelt kunna utvinna gasen ur patronerna. Oftast brukar man köpa patronerna i 10-pack vilket går loss på en hundring skulle jag tippa.

Ruset gör dig inte mer skärpt utan enligt min erfarenhet känns det mer som om man "sjunker in i sig själv". Det varar dock väldigt kort tid så det känns inte så värt om man inte kombinerar med t ex cannabis eller tripp.
Citera
2007-05-11, 23:54
Medlem
Att andas syrgas är inte så hälsosamt i långa loppet; det är starkt oxiderande
Citera
2007-05-11, 23:57
Medlem
Edit trodde det handlade om lustgas..
Du blir inte hög på syrgas men..
Finns några som tror man mår bättre av de..

Hmm bättre konsentrationsförmåga kan du ju köpa brain food?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in