Flyttar denna till övriga droger, då det inte är just missbruk av CS-droger som underlaget gäller..
Förövrigt finns det massa trådar om varför man knarkar positiva anledningar osv. Men får se om Modsen i Övriga droger låter den vara kvar...
//Mod i CS
För tillfället är jag beroende av alkohol och insomningstabletter (för sömn) det suger. Att vara beroende av droger är aldrig något positivt det är ett rejält personligt nederlag.
Om jag hade haft gobbe eller benz hade jag varit nöjd. nu får man inget utskrivet mot diverse(du skulle inte tro på mig om jag berättade om mitt liv) så kör på gobbe när det finns bezn likaså opiater när det finns, annars blir det alkohol..Är inte direkt nöjd men vad fan ska man göra?
Kanske ska tillägga att gobbe+benz är mina droger över allt annat,,
Eftersom alla människor i sverige som brukar narkotika icke medicinerat ansés som missbrukare så kan jag ju säga att jag är väldigt nöjd över mitt liv som missbrukare.
Intar psykadelia typ 1 gång var tredje-femte månad, det tycker jag är en bra basis.
Tidigare i mitt liv har jag varit fast i ett ganska svårt missbruk och kriminalitet (men jag var inte beroende, det är två helt olika begrepp) och det sög ja som tidigare talare har sagt, aldrig pengar, varje dag en ny jakt, inge jobb ingen flickvän och vännerna lämnade en på löpande band - familjen tog avstånd, började såsmåningom må jävligt piss osv. Jag var inte nöjd med mitt liv.
^^ Men det livet är nu förbi
De senaste åren dricker jag som vanliga människor och använder droger då och då när jag känner för det, juridiskt sätt är jag fortfarande en missbrukare iom att det är olagligt att använde droger, men jag är nöjd med mitt liv och ser inte mig själv som en missbrukare, har fast jobb och bor i en bostadsrätt med egna lån osv... Om jag någongång skulle börja missköta något i mitt liv som tex min familj, mina vänner, arbetet eller något annat viktigt så kommer jag sluta helt med droger...
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!