• 1
  • 2
2007-05-11, 14:07
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Jobbiga dagar bakom mig, skall glömma bort var jag bor med hjälp av alkohol.

Dock så är ju fallet så att alkohol förtäring inte är min specialitet så jag undrar om en ovan benso användare kan kasta i sig En (allt jag har) 1 MG xanor (Tror jag? Japp det var inte 10 MG utan 1, såklart ) och dricka på det, för att sedan Eventuellt avrunda kvällen med lite röka, kanske.

Hittade inget svar då jag sökte på forumet på dylikt.

mvh
Citera
2007-05-11, 14:46
Medlem
Du lär boosta med minst röka iaf, du kommer inte så långt på bara 1mg Xanor..
Det sägs att man kan bli aggressiv av att blanda med alkohol(ingenting jag nånsin råkat ur för dock), men sålänge du inte går ut så spelar ju det ingen roll Släng i dig pillret, ta ett par öl och rök på så borde problemen försvinna. Iaf ett litet tag.
Citera
2007-05-11, 14:49
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adesva
Du lär boosta med minst röka iaf, du kommer inte så långt på bara 1mg Xanor..
Jag tycker bara 0,5mg boostar alkohol väldigt bra... Jag har använt benso regelbundet i ett par år (och innan det sporadiskt), men aldrig byggt upp någon nämnvärd tolerans...

Annars tycker jag alkohol + benso + cannabis är en bra kombination... De olika drogernas effekter förstärker varann och du blir väldigt påverkad... Samtidigt så gör rökat förhoppningsvis dig så stenad att du inte orkar hitta på något sattyg som du annars hade gjort som benzombie...
Citera
2007-05-11, 14:49
Medlem
DXM-Redemptions avatar
inga riktiga problem, bara att jag har haft mkt plugg etc och vill chillum!

Ja, då kastar jag i mig skiten då lär väl gå bra.

Mvh

edit: Nemesis1, anser du att jag bör ta det lite lungt med alkoholen då?

Har aldrig blandat benzo alkohol förr vad jag minns .

Tar xanorn i en bomb... dricker lite på det och ev. röker på slutet av kväll?

mvh
Citera
2007-05-11, 14:56
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DXM-Redemption
inga riktiga problem, bara att jag har haft mkt plugg etc och vill chillum!

Ja, då kastar jag i mig skiten då lär väl gå bra.

Mvh

edit: Nemesis1, anser du att jag bör ta det lite lungt med alkoholen då?

Har aldrig blandat benzo alkohol förr vad jag minns .

Tar xanorn i en bomb... dricker lite på det och ev. röker på slutet av kväll?

mvh
Ja, ta det försiktigt... Risken att du tappar alla hämningar är stor och även om du inte blir aggressiv så finns risken att du gör något annat dumt... T.ex. kan du göra en massa dumma impulsköp för en massa pengar eller ringa runt till gamla flickvänner och väninnor mitt i natten och be dem komma över på party till din lägenhet... Men som sagt, cannabis gör ju dig segare och kan hindra dig från att ställa till med dumheter... =)
Citera
2007-05-11, 15:01
Medlem
DXM-Redemptions avatar
Okay, tack då vet jag det skall väl vara lungt så pass lite doser.

Känner mig som en tönt när jag frågar om sådant hehe .

Jaja, får väl rapportera om det går åt helvete .
Citera
2007-05-11, 17:34
Bannlyst
Jag har gjort det, Var JÄVLIGT roligt tills det spårade ur helt totalt, har faktiskt en gammal tråd om det

Ganska länge sen dock , ganska jobbigt skriven "rapport" men kanske till lite hjälp
Citera
2007-05-11, 17:54
Medlem
lakritspipans avatar
Det blir nog chill. Mina helger brukar se ut så. Först slänger jag i mig lite benso sedan ut och dricka lite öl och till sist avsluta kvällen med ett pipstopp eller 4. Blir alltid nice

Är det första gången så kan det nog vara klokt att ta det lite lugnt som nemsesis sa. Häv inte i dig sprit. Drick helst öl och ta det lugnt så blir det nog trevligt.
Citera
2007-05-11, 17:58
Medlem
Fordies avatar
Segare av röka när man druckit? Nja.. vettefan. Röker jag när jag redan är full så blir jag SUPERPARTY och vill bara röja ännu mer. På benzo + alkohol + röka blir jag ett jävla monster..

Iofs var det väl mindre mängder du skulle ta.. http://flashback.info/showthread.php?t=273617

/Fordie
Citera
2007-05-11, 18:29
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fordie
Segare av röka när man druckit? Nja.. vettefan. Röker jag när jag redan är full så blir jag SUPERPARTY och vill bara röja ännu mer. På benzo + alkohol + röka blir jag ett jävla monster..
Vi får väl hoppas att han funkar som mig och inte som dig då... ;D
Citera
2007-05-11, 19:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Fordie

Iofs var det väl mindre mängder du skulle ta.. http://flashback.info/showthread.php?t=273617

/Fordie

Samma här, alkohol och röka är en jävla boostare, och sen när benzon kommer på det blir det 1+1+1=10
Citera
2007-05-12, 04:51
Medlem
Fordies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Vi får väl hoppas att han funkar som mig och inte som dig då... ;D

Yes, vi får väl hoppas att "han" inte likar funkar på dig som på mig

tjuu man

/peace - Fordie
Citera
  • 1