Citat:
Ursprungligen postat av jagköropel
Ja de står helt klart på i-net vilken typ av däck de ska vara/är på den lastbilen(om du letar lite-för du kunde väl läsa) sen vad de e för fabrikat på däcken på lastbilen vet ju ingen av oss här på nätet.Så börja med att berätta vad de e för lastbil de gäller-fabrikat,modell och typ och sen helst vad de e för däckfabrikat på bilen så ska de nog gå å få fram. sitter ju å fikar med en kille som har däckfirma-eftersom jag själv e i transportbranschen så träffar man ju ganska mycket folk som har kunnande om div
Även om du säger dig sitta med killar från däckfirmor m.m. så inger du inget större förtroende..
Min fråga från början var vilket däcktryck man skall ha. Nu tror jag mig veta av svaren att det beror sig på både lastbilstypen och däcken. Det var det svaret jag behövde.. Men om du är så smart som du säger, varför gav du då inte det svaret med en gång. Jo, det är för att du är ett pucko! Förmodligen är det två hjärnceller som krigar mot varandra i ditt huvud..
Och jag tänker inte berätta för dig vad det är för lastbil m.m. Det är ingen mening med det, för du har inget vettigt att tillägga ändå. Bilskolan är mycket mer förtroendeingivande än dig, så därför börjar jag där.