• 1
  • 2
2007-05-10, 22:21
Medlem
Benzo_Manns avatar
Kan man få lugnande av tandläkaren, har jag aldrig provat..
Kom precis på vilken tandläkarskräck jag har
Citera
2007-05-10, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nat0n
http://www.flashback.org/showthread.php?t=470816
hm

I den tråden fick han stesolid istället för flunizar. Känns ju lite troligare trots allt.
Citera
2007-05-11, 17:27
Medlem
Pr3sts avatar
senast idag var jag med och sökte efter vilka mediciner "nisse" fick utskrivet och av vilka läkare i en databas. Så jag tror visst att era husläkare kan se vilka andra recept ni har, frågan är bara om de bryr sig om att kolla det -inte säker på att de får, men med stor sannolikhet KAN de se.
Citera
2007-05-11, 21:53
Medlem
booses avatar
Vad vill du visa med dessa trådar?
Känns lite som du har ljugit ihop allt.
Varför annars skriva 2 trådar med lite olika berättelser?
Citera
2007-05-12, 01:38
Bannlyst
Nja - är det så?

Citat:
Ursprungligen postat av Mike83
Nej enbart apoteks-personalen kan se sådant.. läkarna kan aldrig se om man får recept från andra läkare ..
Har du verkligen rätt nu? Nog är det väl så att läkare kan läsa på datorn om man fått recept av annan läkare. Jo - det tror jag!!!
Om det hade varit så väl ändå - för här skulle det kännas o.k slippa ha en läkare som dommare och finna några Stilnoct där i Sverige som kommer via posten.!!!!!//// T.ex/
Men som sagt--------Så tror jag faktiskt att läkarna ser på datorn vad som är utskriver SÅ tror INTE man kan besöka t.ex olika vårdcentraler FÖR DE VET.....Kan ha fel - men tror inte det!!!!!
Citera
2007-05-13, 02:00
Medlem
Ikappenknapps avatar
flunitrazepam och treo comp! haha! och jag fick heroin utskrivet i england Jag "lovar"
Citera
2007-05-21, 11:15
Medlem
_indees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mike83
Nej enbart apoteks-personalen kan se sådant.. läkarna kan aldrig se om man får recept från andra läkare ..

Det stämmer inte vad jag har erfarat.. fick se min journal på läkarens dator när jag var på psyk, och där kunde jag se allt jag har fått utskrivet under tiden jag har bott i denna kommun. astmamedicin och allergimediciner tillsammans med allt läkaren på psyk gett mig (olika läkare f.ö) osv..

(sorry att jag drar upp en "gammal" tråd)
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in