Citat:
Ursprungligen postat av Jonsson99
Jo fast i inga av fallen i statistiken har föräldrarna åkt jorden runt och visat bilden och t o m fått den i alla Harry Potter-böcker..... de gör vadsomhelst för att folk ska hålla ögonen öppna och inte glömma.... visst jag håller med om att OFTAST är det föräldrarna men jag tror faktiskt inte det i det här fallet.
Eller få fokus på annat?
Nej, jag är nog ganska övertygad om att de är inblandade. Vi kan som sagt bara spekulera kring det vi läset i media, men samtidigt har följande INTE dementerats av polisen, om vi nu väljer att faktiskt att tro på polisen.
- Hundar har funnit liklukt på bibel och gosedjur, vilket jag tolkar som att de har haft ett sorgearbete i hotellrummet.
- Varför låg inte gosedjuret i sängen - de har själva sagt att hon aldrig lägger sig utan gosedjuret.
- Blodstänk på väggarna. Förstärker bara tesen att det är en olycka som föreligger.
- Liklukt i bilen. Visst, detta kan vara felaktigt, men har samtidigt inte kritiserats från andra polisiära instanse.
- Det faktum att mamman ropas "They have taken her" då hon rusar tillbaka till restaurangen!? Varför skriker man det?? Det mest naturliga är väl att man skriker "Mitt barn är borta" eller "Mitt barn har rymt". Att hon skriker "They have taken her" tyder på att det är inövat.
- Mediadrevet ser jag snarare som en hyllning till dottern som hjälper deras sorgearbete
Citat:
Ursprungligen postat av Amazongirl
Kan han ha förgripit sig på flickan?
Passat på att smyga in på rummet där flickan låg,
med förevändningen att "se till barnen".
Och sen transporterat bort henne för att övergreppet spårade ur..?
Visst, så kan det ha gått till, men jag är mycket tveksam. Alla spår kan inte förklaras av detta.