Citat:
Ursprungligen postat av
Prinzezzan
Ni som skriver i tråden och som är säkra på Madeleines föräldrars skuld, har ni läst Kate McCanns egen bok om fallet? Om inte annat för att få någonting att jämföra, något slags "motvikt".
Jag har läst en del av boken där Kate beskriver det värsta som kan ha hänt henne. Något i stil med ”I can’t imagine her perfect little genitals torn apart” Inte exakt citerat men ja, det var ju en udda tanke.
Jag vill inte tro att de är skyldiga bara för att det blir mer spännande, men man har tagit del av många skumma grejer under åren. Det är säkert mycket fabricerat men det är för mycket för att vara slumpen eller sammanträffande. Men det är så många olika grejer och det är inte så lätt för mig personligen att återberätta - jag är helt enkelt kass på det trots att jag har det i huvudet. En del grejer är svaga minnen, som det någon skrev om när maddie blev lämnad på kids club - jag minns det men inte exakt i detalj.
Så skulle jag återberätta det jag tycker är märkligt så skulle det kanske vara knappt en tiondel av det jag tagit del av som fått mig att tvivla på deras oskuld, och det skulle inte ge dig så mkt ändå :P Det är därför jag skrev till en annan att det finns ca 400 sidor här med teorier, källor på diverse osv