2019-03-27, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av covfefe...
Men om ungen dog tidigare (typ kvällen innan) hade de kunnat undanröja kroppen.

fast nu finns det ju vittnen och dessutom film på ungen samma dag, hur förklarar du det?
Citera
2019-03-28, 01:34
Medlem
covfefe...s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knight22
fast nu finns det ju vittnen och dessutom film på ungen samma dag, hur förklarar du det?
Det var väl ett foto? Som föräldrarna tog
Citera
2019-03-28, 05:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av covfefe...
Det var väl ett foto? Som föräldrarna tog
Menar du att hon redan var död på fotot?
Citera
2019-03-28, 05:21
Medlem
Mallemedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 7.2PaRichterskalan
Din logik är enastående,du får det till att föräldrarna är dom ansvariga genom att lämna en trunk med
farliga mediciner framme,Maddie inte kan stå på benen och ligger död på gatan men bara föräldrarna
ser detta.Återigen,en förälder får inte panik och gömmer sina döda barn utan dom offrar hellre sina
egna liv för barnet.Du menar att ett sällskap med 8 vuxna och 9 barn inte sågMaddie?Isf hade väl
Maddie rumsarrest(min konspirationsteori).

Talar emot en ev kidnappning?Barn kidnappas av många syften men jag håller det nere på två
alternativ. 1) Året före (23 augusti 2006) blev Natasha Kampush en riksnyhet efter 8 år i fångenskap
och lär ha gett en och en annan dåre ett nytt sätt att tänka.
2)En familj som inte kan få barn eller har ett barn som nyligen dött kan göra desperata saker.Hur svårt är det att uppfatta att gänget sitter på krogen på kvällarna?Föräldrarna har inte hel uppsyn av lyan och då lyan är på markplan så är det väl bara att agera när föräldern har lämnat barnen i sin sömn.
Ingen omöjlighet va?

Jag är oinsatt i ämnet men när föräldrarna har vittnen till förbannelse så går det inte att tro på "kanske"," det logiska" mm.
Okej,nu är jag klar med tråden

Jag förstår inte varför du hetsar så mycket om du inte är insatt i det här? Vi är många här som typ följt hela den här tråden, sett dokumentären, läst förhör, statesments och massa annat och vi tvivlar på att hon blev kidnappad av många anledningar. Det är svårt för oss att själva försöka ändra ditt tankesätt, dessutom finns det ca 400 sidor här på fb, och personligen skulle jag hellre se dig forska lite själv än att göra en resumé för dig om allting. Vad VET du? Är det vittnen eller ”vittnen”. Vilka är alla vittnen du har hört talas om som vi inte hört talas om? Osv...
Citera
2019-03-28, 05:23
Medlem
Mallemedes avatar
Citat:
Menar du att hon redan var död på fotot?

Var finns filmen på maddie från samma dag? Och vad styrker att den är från samma dag?
Citera
2019-03-28, 06:18
Medlem
Crime-boy2s avatar
Citat:
de ville säkert få det att framstå som att de hade bättre övervakning av barnen än vad de i verkligheten hade. Föräldrarna är skyldiga till försumlighet.

Men att föräldrarna skulle ligga bakom bortförandet går inte ihop. Det finns vittnen som kan intyga var de var, de bidrog själv i hög grad till all uppmärksamhet kring fallet, och de hade ingen möjlighet att undanröja bevis eftersom de förföljdes av paparazzi.Dessutom saknas motiv, möjligen kan man då hävda att de dödat henne genom en olyckshändelse, men det verkar ytterst osannolikt att legitimerade läkare skulle feldosera sömnmedel till den grad att någon dör.

Och dessutom på sina egna barn?
Citera
2019-03-28, 07:31
Medlem
tdlefnierreguss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 7.2PaRichterskalan
Din logik är enastående,du får det till att föräldrarna är dom ansvariga genom att lämna en trunk med
farliga mediciner framme,Maddie inte kan stå på benen och ligger död på gatan men bara föräldrarna
ser detta.Återigen,en förälder får inte panik och gömmer sina döda barn utan dom offrar hellre sina
egna liv för barnet.Du menar att ett sällskap med 8 vuxna och 9 barn inte sågMaddie?Isf hade väl
Maddie rumsarrest(min konspirationsteori).

Talar emot en ev kidnappning?Barn kidnappas av många syften men jag håller det nere på två
alternativ. 1) Året före (23 augusti 2006) blev Natasha Kampush en riksnyhet efter 8 år i fångenskap
och lär ha gett en och en annan dåre ett nytt sätt att tänka.
2)En familj som inte kan få barn eller har ett barn som nyligen dött kan göra desperata saker.Hur svårt är det att uppfatta att gänget sitter på krogen på kvällarna?Föräldrarna har inte hel uppsyn av lyan och då lyan är på markplan så är det väl bara att agera när föräldern har lämnat barnen i sin sömn.
Ingen omöjlighet va?

Jag är oinsatt i ämnet men när föräldrarna har vittnen till förbannelse så går det inte att tro på "kanske"," det logiska" mm.
Okej,nu är jag klar med tråden

Natasha Kampush*kidnappades när hon var på väg till skolan. Vet inte varför du tar upp den kidnappningen? Är det för att hon var en tjej och blev kidnappad annars så finns det inga likheter alls. Du tycker att min logik är konstig och det har du rätt att tycka men jag tycker att du baserar dina teorier mer på känslor, dvs att föräldrar inte kan vara så hemska. De vittnesuppgifter som sällskapet kan komma med är att föräldrarna åt middag men dem och att sällskapet gick och kollade till sina barn med 15-30 minuters mellanrum hela kvällen och då går de förbi deras(Mccann) lägenhet varje gång.

Det som talar för att det är en kidnappning är att Madeleine är borta, annars så finns det inga spår från någon kidnappare, inga spår i lägenheten, inga vittnen som sett något.
Citera
2019-03-28, 09:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mallemede
Var finns filmen på maddie från samma dag? Och vad styrker att den är från samma dag?

Dagen hon försvann deltog i hotellets barnklubbs aktiviteter, det finns massor av vittnen som kan intyga att hon fortfarande levde den dagen. Men de ljuger kanske allihop också eller?
Citera
2019-03-28, 10:56
Medlem
Mallemedes avatar
Citat:
Dagen hon försvann deltog i hotellets barnklubbs aktiviteter, det finns massor av vittnen som kan intyga att hon fortfarande levde den dagen. Men de ljuger kanske allihop också eller?

Och vad är det för massor av vittnen som du vet om men ingen annan vet om?
Citera
2019-03-28, 11:59
Medlem
Citat:
Källa på det tack.
Citera
2019-03-28, 14:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mallemede
Och vad är det för massor av vittnen som du vet om men ingen annan vet om?
Är du medveten om att det är mccanns som diskuteras i den här tråden? Har du läst nånting alls om fallet? Personal på hotellet och deras vänner såg henne, hon fotograferades dessutom på eftermiddagen. Jag inser att jag antagligen argumenterar mot personer som tror att jorden är platt, vaccinationer är farliga och att Elvis lever
Citera
2019-03-28, 16:34
Medlem
Det finns som sagt många små och stora märkligheter fallet.

En sak som kanske inte är så stor men ändå är märklig är att fram till den 2 maj stavar Kate Madeleines namn "Madeleine" men den 3 maj "Madelene" när hon skriver in henne i creche (barnklubben)
Dessutom skriver hon sitt flicknamn Healy när hon checkar ut Madeleine den 2 maj, alla andra dagar skriver hon McCann...?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in