2007-08-09, 15:00
Medlem
ABBORREs avatar
Det mesta tyder tyvärr på att hon är död, säger, Jerzy Sarnecki, professor i kriminologi.

Det skulle vem som helst på gatan också säga
Citera
2007-08-09, 15:27
Medlem
Det är något som är rejält skumt. Skulle inte sätta pengar på att familjen på något sätt inte är delaktiga.
Citera
2007-08-09, 20:30
Medlem
moneysisters avatar
Urs Hans von Aesch

Ylenias missstänkte kidnappare utreds i Madeleine fallet för att han bodde
i Spanien och har semestrat i Algarve i Portugal samma tidpunkt som
Madeleine försvann.

Ylenia försvann vid en badplats i Schwiez, man tror att hon
kidnappats då man hittat en del av hennes tillhörigheter i en skog
där man även ett dygn senare fann den person interpol nu kollar upp
ang madeleine fallet död.

Citat:
Ursprungligen postat av Tuesday
Hur försvann femåringen i Schweiz och hur skulle de två försvinnandena ha ett samband?

http://www.expressen.se/nyheter/1.791199/det-mesta-tyder-pa-att-hon-ar-dod
Citera
2007-08-09, 21:23
Medlem
moneysisters avatar
Föräldrarna prövas verkligen hårt om

dom är oskyldiga.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1137274,00.html
Citera
2007-08-09, 23:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av moneysister
dom är oskyldiga.

http://www.aftonbladet.se/vss/nyheter/story/0,2789,1137274,00.html
Jo. "De borde åka hem"
och
– Befolkningen tycker att de borde försvinna och lämna deras stad. De förstör stadens rykte, säger den portugisiske advokaten Francisco Pagarete.

är ju inte så snällt direkt.
Citera
2007-08-11, 08:59
Medlem
Algot79s avatar
Idag är det 100 dagar sen och ännu ingen lösning.....

Allt är bara mycket märkligt tycker jag. Hoppas dom kommer fram till en lösning snart.
Citera
2007-08-11, 20:15
Medlem
Argpackans avatar
Funderar på hur jag själv skulle tänka om mitt barn kom bort. Är den naturliga reaktionen att det sista man vill är att barnet ska hittas mördat, att man hellre vill leva ett liv i total ovisshet om vad som hänt men kanske ändå ha en strimma hopp kvar även om det går år efter år utan att barnet hittas.
Hur tror ni dom flesta föräldrar tänker; vill dom hitta ett lik eller leva i ovisshet?
Citera
2007-08-12, 22:55
Medlem
audios avatar
Först och främst vill jag säga att den här hela grejen med försvinnandet är så jävla hemskt och idiotiskt gjort! Hoppas att dem hittar henne igen. MEN...!
Jag tycker att det är fel att göra så big deal utav just den här ungen och typ skita i alla andra ungar som blivit kidnappade. Enda dem får är ju en liten annons i tidningen, sen slut på det. Ganska orättvist må jag säga.
Citera
2007-08-13, 13:05
Medlem
F5MMANs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av audio
Först och främst vill jag säga att den här hela grejen med försvinnandet är så jävla hemskt och idiotiskt gjort! Hoppas att dem hittar henne igen. MEN...!
Jag tycker att det är fel att göra så big deal utav just den här ungen och typ skita i alla andra ungar som blivit kidnappade. Enda dem får är ju en liten annons i tidningen, sen slut på det. Ganska orättvist må jag säga.

Ohja, media har ju förstorat upp detta så inihelvete. Folk börjar skänka hittelön osv. men i själva fallet så skiter dom säkert i henne.
Citera
2007-08-13, 19:47
Medlem
Gojcins avatar
Jag har hört teorier om att det var Eazy-E
Citera
2007-08-14, 15:17
Medlem
Jigglypuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Argpackan
Funderar på hur jag själv skulle tänka om mitt barn kom bort. Är den naturliga reaktionen att det sista man vill är att barnet ska hittas mördat, att man hellre vill leva ett liv i total ovisshet om vad som hänt men kanske ändå ha en strimma hopp kvar även om det går år efter år utan att barnet hittas.
Hur tror ni dom flesta föräldrar tänker; vill dom hitta ett lik eller leva i ovisshet?

Jag har fyra barn. Självklart vill jag inte att de ska hittas mördade om någon av dem skulle försvinna, men hellre det än att leva ett liv i ovisshet där det går år efter år utan att barnet hittas.
Citera
2007-08-14, 17:55
Bannlyst
madelen

hon blev ägd :=)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in