Det som kan uppfattas som lite märkligt är att de valde att tacka nej till hotellets barnpassningstjänster, enligt uppgift, samt att det handlade om 3 barn (två ca 1,5 åringar och en nästan 4-åring). Om det hade varit jag hade jag inte alls ansett det vara märkligt men eftersom det är två stycken väldigt religiösa människor som är "läkare" så skulle man kunna anse att själva beteendet inte riktigt stämmer med mallen (vilket ofta är fallet förvisso).
Att lämna ett barn ensamt för en stund skulle jag lätt kunna tänkas göra och dömer ingen för det just pga mina egna brister inom pöbelns moraliska korrekthet.
Dock, barnens ålder och föräldrarnas profil gör att människor gärna fördömer deras beteende, särskilt i Sverige där det ska curlas till fan kommer och avlöser en samt att landet hyser, enligt egna utsagor, världens i särklass bästa föräldrar som alla älskar sina barn mer än i alla andra länder (ville precis spy när jag tänkte på det).
Firefly är oskadd, endast lite lätt aggressiv då och då

Förmodligen till följd av att hon förlorade för mycket i poker mot 13-åringen
För övrigt, "motsatsen" till white trash? Är det lika med en black brilliant beauty?
Glömde säga att jag instämmer med hammerspace avseende curlingföräldrarna, om inte det redan framgått.