Citat:
Ursprungligen postat av
Robinson-Meral
Den senaste tidens avslöjanden om blonda flickor som upptäckts i zigenarläger har fått mig att fundera över om även hon drabbats. De återfunna flickorna har båda varit blonda och i ungefär samma ålder. Vad tror ni?
Det har nog framgått här vad jag tror,men jag tror inte,utan jag precis som Goncalo Amaral är 100% säker på att Maddie är död.
För att göra en mycket lång historia kort:
Död i en olycka i lägenhet 5A med någon typ av drog/lugnande i kroppen(Mamma Kate vägrade drogtesta Maddie´s syskon).
Eftersom droger var inblandade fick föräldrarna rädda sitt eget skinn och iscensätta en kidnappning.
Bortförd och gömd av Pappa Gerry kl.21:50-21:55,(Martin Smith identifierade mannen han mötte kl.22 som Gerry McCann)antagligen flyttad en gång för att slutligen köras och begravas runt Spaniengränsen dit hyrbilen gick ett antal gånger,deras mobiltelefoner användes där,och likhundarna markerade liklukt i deras bil.
Har gått igenom en stor del av utredningen,teknisk bevisning,rekonstruktioner,vittnesmål,tider etc. många lästimmar har det blivit och jag kan inte hitta något som tyder på en kidnappning,det enda jag kan läsa mig till är om någon utomstående hade tillgång till en nyckel till dörren,även det är lite långsökt med tanke på andra omständigheter,så nej,hon blev inte kidnappad.