2007-10-28, 12:51
Bannlyst
Hon har snart varit bort i 1 halvår!
Citera
2007-10-28, 23:34
Medlem
JazzyJamess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harry_
satana håll käften om du inte vet nåt
har du hittat en gammal tidnong i skogen eller

Har du problem? F ö hänvisar jag till turbo75s inlägg.
Citera
2007-10-30, 13:47
Bannlyst
Money, money, money...

Nu har de betalt på huset med fondpengarna. Tror fan att det går bra då det sitter släkt och vänner i styrelsen...
Citera
2007-11-03, 11:35
Medlem
BoISarens avatar
Nya DNA-bevis mot föräldrarna

Citat:
Ursprungligen postat av AB
Enligt brittiska tidningar stärker dna-proverna misstankarna mot föräldrarna.

Madeleines blod ska ha hittats i lägenheten och flickans kroppsvätskor och hår i bilen som de hyrde 25 dagar efter hennes försvinnande. Spåren tyder också på att kroppen flyttats och att en annan person varit inblandad.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1158847.ab
Citera
2007-11-05, 15:32
Medlem
KönsKlass avatar
Enligt en liten artikel i Aftonhoran idag så har man hittat ett barnlik i plastlåda som flytit iland på en obebodd ö i Galveston/Texas i Amerika. En fiskare hade hittat lådan och rapporterat. I fredags hade polisen släppt en teckning av hur hon såg ut. Hon var blond och hade rosa tröja på sig och en matchande kjol. I tidningen är det sedan också en bild på Madeleine i en rosa tröja och vit eller om det är en rosa hatt på skallen.

Man är inte säker på om det kan vara hon eftersom det är DNA-prov man måste ta och undersöka förruttnelseprocessen och lite andra grejer. Enligt tandavtryck vet de i alla fall att flickan är mellan 2-3 år gammal.

Enligt polisen är det heller inte helt omöjligt att lådan kunnat hamna i Tesax/USA då strömmarna i Golfströmmen är rätt kraftiga. Det ska blir rätt intressant att se vad de kommer fram till. Flickan i lådan hade också märken i huvudet från ett hårt slag, som misstänks vara dödsorsaken. Läste det här i pappersversionen idag.
Citera
2007-11-05, 15:50
Medlem
finde3213s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KönsKlas
Enligt en liten artikel i Aftonhoran idag så har man hittat ett barnlik i plastlåda som flytit iland på en obebodd ö i Galveston/Texas i Amerika. En fiskare hade hittat lådan och rapporterat. I fredags hade polisen släppt en teckning av hur hon såg ut. Hon var blond och hade rosa tröja på sig och en matchande kjol. I tidningen är det sedan också en bild på Madeleine i en rosa tröja och vit eller om det är en rosa hatt på skallen.

Man är inte säker på om det kan vara hon eftersom det är DNA-prov man måste ta och undersöka förruttnelseprocessen och lite andra grejer. Enligt tandavtryck vet de i alla fall att flickan är mellan 2-3 år gammal.

Enligt polisen är det heller inte helt omöjligt att lådan kunnat hamna i Tesax/USA då strömmarna i Golfströmmen är rätt kraftiga. Det ska blir rätt intressant att se vad de kommer fram till. Flickan i lådan hade också märken i huvudet från ett hårt slag, som misstänks vara dödsorsaken. Läste det här i pappersversionen idag.

Jag tänkte också på att de kunde va Madeleine när jag läste om det först. Men det låter för otroligt att det skulle va hon. Sanningen är nog att det är fler barn än Madeleine som dödas,tyvärr...

Men man vet aldrig....
Citera
2007-11-05, 17:39
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Enligt en liten artikel i Aftonhoran idag så har man hittat ett barnlik i plastlåda som flytit iland på en obebodd ö i Galveston/Texas i Amerika [...]

http://uppladdning.net/bilder/blandat/840b35382192033b8b110cadacc1583d.PNG
Citera
2007-11-06, 09:03
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
De misstänkte föräldrarna direkt.
Det avslöjar två polismän som kom till brottsplatsen natten Madeleine McCann försvann.
– De var nervösa och rädda på ett underligt sätt när vi kom till brottsplatsen, säger en polisman.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1175990.ab
Citera
2007-11-07, 13:59
Bannlyst
Citat:

Jag har för mig att det stod i papperstidningen att de redan visste att det inte kunde vara Madeleine rent tidsmässigt.
Citera
2007-11-07, 15:38
Medlem
BoISarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firefly
Jag har för mig att det stod i papperstidningen att de redan visste att det inte kunde vara Madeleine rent tidsmässigt.

Detta är från papperstidningen

http://uppladdning.net/bilder/blandat/840b35382192033b8b110cadacc1583d.PNG
Citera
2007-11-07, 15:44
Medlem
KönsKlass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Firefly

Ja, det beror väl på själva föruttnelseprocessen i en sån där plastlåda. Men om den nu har kunnat flyta i land så där, så måste det ju betyda att den är ganska vattentät, och då kanske föruttnelseprocessen går långsammare? Jag vet inget om sånt där men jag antar väl att det är den biten de kollar upp nu, bland annat.
Citera
2007-11-08, 08:06
Medlem
BoISarens avatar
Deras vänner förhörs igen

Citat:
Kate och Gerry McCanns vänner ska förhöras igen.
Nu vill två av dem ändra sina vittnesmål om natten då Madeleine försvann.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article1195282.ab
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in