2008-03-10, 17:38
Medlem
chillionaires avatar
Ingen som orkar höra mer...
Citera
2008-03-10, 17:51
Medlem
Föräldrarna tänker nu stämma tidningar för att dom ska ha gått ut med att föräldrarna kan ligga bakom försvinnandet. Dom har haft advokater som har pratat med tidningar m.m. Finns mer om det på Aftonbladet
Citera
2008-03-10, 22:57
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Socialbidraget
Föräldrarna tänker nu stämma tidningar för att dom ska ha gått ut med att föräldrarna kan ligga bakom försvinnandet. Dom har haft advokater som har pratat med tidningar m.m. Finns mer om det på Aftonbladet

Jisses... försöker verkligen på alla sätt mjölka pengar. Hoppas deras stämning inte går igenom, det fria ordet råder ändå. Hade de tänkt stämma för förtal eller? Får leta reda på artikeln.
Citera
2008-03-10, 23:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Jisses... försöker verkligen på alla sätt mjölka pengar. Hoppas deras stämning inte går igenom, det fria ordet råder ändå. Hade de tänkt stämma för förtal eller? Får leta reda på artikeln.

Dom ska lägga pengarna dom får ifall dom lyckas med stämningen mot tidningar i deras hitta madeleine fond. Misstankarna var ju så pass starka mot dom och där finns frågetecken i fallet och då får dom räkna med att bli misstänkta själva. Hur skulle det vara om alla börjar anmäla tidningarna för att dom har skrivit något om en själv som inte stämmer .

Kommer inte ihåg vad det va dom hade tänkt stämma dom för, läste igenom det snabbt på lunchen.
Citera
2008-03-15, 22:42
Bannlyst
ok

Citat:
Ursprungligen postat av wonderland
Jag tror de är skyldiga, men var är hon?,
Personligen så tror jag att det är föräldrrarana, läkare omn ngn vet hur man gör...
Citera
2008-03-16, 06:13
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kex
Jag tror de är skyldiga, men var är hon?,
Personligen så tror jag att det är föräldrrarana, läkare omn ngn vet hur man gör...

I det djupa vattnet skulle jag tro. Det har varit värsta pådraget, ingen försvinner uti tomma intet, men havet är väl det närmsta man kan komma. Bränna upp, gräva ner känns alldeles för avancerat och man hade hittat ledtrådar vid här laget i såna fall.
Citera
2008-04-04, 18:24
Medlem
Har inte stått något om Madeleine i tidningarna nu på ett tag....
Nästa månad är det 1år sedan hon försvann.
Citera
2008-04-04, 18:30
Medlem
Tuesdays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av [b][O][T]

Brittisk media, som nästan alla uppgifter kommit från, har haft fullt upp med mordet på den lituaiska kvinna vars huvud några barn fann på stranden för någon vecka sedan.
Citera
2008-04-06, 10:02
Medlem
Frottefiltens avatar
Men om hennes föräldrar nu är inblandade kommer de för eller senare erkänna för de orkar väl inte till slut . Och spricker!
Citera
2008-04-06, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av [b][O][T]
Från gårdagens Expressen.
http://www.expressen.se/nyheter/1.1111878/madeleine-mccann-kan-ha-varit-pa-teneriffas-flygplats
Citera
2008-04-07, 08:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av morris
Från gårdagens Expressen.
http://www.expressen.se/nyheter/1.1111878/madeleine-mccann-kan-ha-varit-pa-teneriffas-flygplats

Tycker det är märkligt alla dessa som ser henne överallt. Det går alltid lång tid innan de anmäler det. Hade jag sett henne hade jag följt efter och ring direkt till polis.
Citera
2008-04-07, 10:36
Medlem
Flinta82s avatar
Håller med föregående talare.

Borde vara olagligt att säga att man sett Madeleine om man inte är säker på att ha gjort det. Och fattar man minsta misstanke är det väl bara gå fram och titta på den lilla tjejen man tror är Madeleine. Hon har ju sin "pupillgrej" som måste vara en på miljonen, så tittar man "henne" i ögonen är det ju jävligt lätt att avgöra.

Och som personen ovan sa: Är man så pass säker skiter man väl i om man har ett plan att passa!? Nu tror jag inte för en sekund att (om hon är i livet) hennes kidnappare skulle knalla omkring med henne på en flygplats.

Död och begraven, är tyvärr mitt tips.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in