• 1
  • 2
2007-05-08, 05:55
Medlem
Under Veckan så la min HT Technologi Av i datan vet inte värför den inte finns med på hela datan för men jag undrar om HT kan gå sönder på en Processor eller om det är något annat fel

Testat på 2 olika windows
Disablat det på modekortet sen Enable igen Finns fortfarande inte med i datan
Datan har blivit seeg som satan.
Citera
2007-05-08, 11:33
Medlem
project_xs avatar
Informationen då eller? Snälla använd datorn ist för datan
Citera
2007-05-08, 13:48
Medlem
Informationen på Datorn står det att HT är not Supported .

Men jag hade HT på skiten för 1 Vecka sedan men det bara försvann och datan har blivit seg efter det. som sakt.

Testat olika Windows - Så windows tror jag inte det är.
Spyware / trojaner - Finns det inga på den datorn. inget internet på den Även sökt igenom den använder den datan som spel dator.
Citera
2007-05-08, 20:59
Medlem
Resurrecteds avatar
Kolla om HT blivit avaktiverat i bios.
Citera
2007-05-09, 01:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Resurrected
Kolla om HT blivit avaktiverat i bios.

Hmm om du läser står det att jag har Enable (aktiverat det) efter Avaktiverat det. Det Var Aktiverat Från Början och är fortfarande. och jag har en Cpu Användning på 100 % när jag spelar Skit spel.

Ingen som vet om HT kan gå sönder. är det någon som vet om det är livstids garanti på Intel Processorer ?..
Citera
2007-05-09, 02:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av project_x
Informationen då eller? Snälla använd datorn ist för datan

Har ingen aning mr.robin men du project_x orka klaga på alla 75% av alla din inlägg är att du klagar på stavfel eller annat jobigt !
Citera
2007-05-12, 01:49
Medlem
Som sakt HT kan gå sönder (Defekt)

Men som sakt dom som inte vet detta. så är det bara att skicka in till Intel så fixar dom det på 1 vecka sen är det klart.

Sen så är Windows Xp/vista dåligt. Windows 98se FTW

Tråden kan låsas
Citera
2007-05-12, 03:10
Bannlyst
Pratar ni om HyperThread eller något helt annat?
Citera
2007-05-12, 14:27
Medlem
project_xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av visslet_1337
Har ingen aning mr.robin men du project_x orka klaga på alla 75% av alla din inlägg är att du klagar på stavfel eller annat jobigt !

75%?? Jag har kanske skrivit 3-4 inlägg som har varit att "klaga" på folk. Hur fasen får du de till 75%??

/edit Letade igenom alla mina inlägg jag har skrivit under min korta tid här på flashback, jag hittade 2 av dryga 250 inlägg som kan tolkas som att jag "klagat" på folk.
Citera
2007-05-15, 16:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av project_x
75%?? Jag har kanske skrivit 3-4 inlägg som har varit att "klaga" på folk. Hur fasen får du de till 75%??

/edit Letade igenom alla mina inlägg jag har skrivit under min korta tid här på flashback, jag hittade 2 av dryga 250 inlägg som kan tolkas som att jag "klagat" på folk.

sure haha fan vad du tar åt dig... vad skulla jag vara om jag tog åt mig som du alla 70 000 pm jag får om min stavning varge dag
Citera
2007-05-15, 17:10
Medlem
PLACEBOiSTiCs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av radikal08
Pratar ni om HyperThread eller något helt annat?

HyperThreading...
Citera
2007-05-15, 21:48
Medlem
project_xs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av visslet_1337
sure haha fan vad du tar åt dig... vad skulla jag vara om jag tog åt mig som du alla 70 000 pm jag får om min stavning varge dag

Klart att jag tar åt mig måste ju vinna till varje pris.. NOT

Men shit the same, orka
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här