2007-05-07, 19:35
Medlem
Gustavkukens avatar
Min mamma har så länge jag kan minnas alltid rökt Marlboro Light, dvs under de ungeför 20 år hon varit vardagsrökare.

Dock så har hon under de senaste två åren börjat röka kärringarnas kärring-cigg, Right. Jag har upplyst henne om dess kärringstatusförhöjande effekt, men hon säger att hon röker dem för att de river mindre i halsen och för att "de på jobbet röker dem".

Men både jag och mina vänner är överrens om att dessa är cigg av sämre kvalitét och att de river Mycket mer än de "vanliga" cigarettmärkena. När jag upplyser henne om detta, så säger hon att hennes hals har blivit bättre sen hon började med right.

Varför är det på det här viset? Hur kan Right Original riva mindre i hennes hals än Marlboro Light, trots att de är starkare och trots att jag och alla jag känner direkt känner dess rivande och äcklighet när vi testar en right?

Har hon blivit sinnessjuk eller har hon rökt sönder sin hals till den grad att hon inte känner hur de river?
Citera
2007-05-07, 19:40
Medlem
Nazipolizeis avatar
varå kärringcigg! NÄÄÄHHH DU! RIGHT är ju de absolut godaste ciggen, röker alltid dem när jag är rik nog att köpa fullpris cigg

Men för att komma till saken är ju Right väldigt milda för att ha så mycket nikotin i sig, mycket mildare än john silver och prince t.ex. men att de skulle vara mildare än Marlboro light är ju bara gojja, de ciggen måste man ju suga i 5 sekunder innan man känner någon smak av... Å andra sidan behöver man ju röka mer då de bara är 0,6mg nikotin eller något i den stilen...
Citera
2007-05-09, 01:48
Medlem
timpakays avatar
När du nämner det såhär kommer jag faktiskt på att morsan har börjat röka right orginal. Hennes kärringpolare har också börjat med det. Kanske en hemsk konspirationsteori? Brukar fråga henne hurfan hon kan röka såna skitsmakande cigg. Goldfield är mildare, godare och mer nikotin i, samt kostar betydligt mindre, för att ge ett exempel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in