Går gärna ihop med några, när jag väl har fått hem spelet. Lirar helst horde, tror jag. Har jag fattat det rätt med att man bara ska installera, sedan uppdatera till senaste versionen och ändra i realmlist?
Låter spännande, håller på att installera om wow nu efter ett längre uppehåll. Lirat en präst till 70 förut så jag tror jag håller mig ifrån helning, men det får nog ändå bli en shaman.
Edit: Ska man patcha innan eller efter man installerat BC, eller spelar det ingen roll?
Fyy vad skojj! jag är deffe på, kommer vara under namnet "ButterZ". Kör nog på UD male mage, (eftersom vi kör horde).. och 5ggr så snabbt? UNDERBART! Slipper man slösa en sååå massa tid.. plus att det är gratis! Jag kommer på asap, börjar installera nu..
Är det någon speciell klass som är eftertraktad? Har enbart spelat en Gnome Mage till 60 för länge sedan (spelade 1 månad innan jag la av) så har ingen bra koll.
EDIT: Har läst igenom hela tråden nu och om jag inte missat något så har det inte kommit något vettigt svar på om det var TBC eller inte?
Som flera har sagt, detta låter som en bra idé. Lirade innan på officiella servrar men hade inte tid till det riktigt, hade ju rätt stor press på att man skulle va med på alla raider osv. om man ville komma nån vart.
Förresten, kom att tänka på en sak. Hur fungerar det med pvp-arenorna när man lirar privat? Finns det tillräckligt med folk för att kunna lira när man vill?