2017-11-09, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gunzzo08
Kommer både lightshope och nightaven (elysium) erbjuda tbc sen? eller hur är det?

Bara en fråga, hur kan folk vara intresserade av att fortsätta spela på en server som är så shady som Elysium/LHC? Även WhiteKidney har ju sålt guld, de verkar vara av samma skrot och korn allihop.
Citera
2017-11-11, 10:52
Medlem
Kan någon ge tips om vilka privatservrar som är bäst just nu?

Bästa Vanilla servern?
Bästa TBC, bästa WOTLK, CATA servern?
Citera
2017-11-11, 11:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Varian
Bara en fråga, hur kan folk vara intresserade av att fortsätta spela på en server som är så shady som Elysium/LHC? Även WhiteKidney har ju sålt guld, de verkar vara av samma skrot och korn allihop.

Jag förstår inte heller ärligt talat. Att whitekidney sålde guld för 8 år är rätt irrelevant, däremot är det är ju förbannat shady att ta bort Elysiums data bara för att "hjälpa communityt" (d.v.s. tvinga alla att spela hans server om man inte vill ha 1 månad rollback...)

Nej, både Lights Hope och Elysium kan suga. Nu väntar jag på Blizzard.
Citera
2017-11-11, 12:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Woozah
Jag förstår inte heller ärligt talat. Att whitekidney sålde guld för 8 år är rätt irrelevant, däremot är det är ju förbannat shady att ta bort Elysiums data bara för att "hjälpa communityt" (d.v.s. tvinga alla att spela hans server om man inte vill ha 1 månad rollback...)

Nej, både Lights Hope och Elysium kan suga. Nu väntar jag på Blizzard.

Ja, allt verkar rätt skit angående hur servrar sköts. Jag spelar på Kronos och vi har typ noll problem med sånt, men jag antar att många inte ens känner till den servern.

Jag väntar också på Classic, allt sen deras announcement känns irrelevant, får hoppas att det släpps snart!
Citera
2017-11-12, 20:18
Medlem
SilverCityPsykopats avatar
Citat:
Kommer både lightshope och nightaven (elysium) erbjuda tbc sen? eller hur är det?

De kommer stänga ner servrarna när Blizzard släpper sina officiella legacy-servrar.
Citera
2017-11-25, 00:04
Medlem
mada1s avatar
Någon som har pvp bot till Warmane outland 2.4.3?
Citera
2017-12-12, 20:43
Medlem
Vilka är dom populära nu? Har sett att många är insatta inom vanilla WoW. Vill spela något där det finns chans att hitta folk till dungeons or raids etc.
Citera
2017-12-13, 12:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dd105
Vilka är dom populära nu? Har sett att många är insatta inom vanilla WoW. Vill spela något där det finns chans att hitta folk till dungeons or raids etc.

Lights Hope är fortfarande levande i alla levlar.

Har 3 60s och en 54 som jag har lvlat de senaste två veckorna.

Vill du ha fresh start så släpps Kronos III late Q1/early Q2 2018
Citera
2017-12-15, 07:27
Medlem
jag är sugen på en undead och raptor mount hittade 2 guider för "Darkspear Troll Reputation" om man följer någon av dessa guider, plus wool cloth donation, borde det gå ganska fort. Det jag undrar är hur mycket en inlämning av 60 wool cloth ger? hur mycket de går upp i reputation? i guiden blir han exalted vid lvl 47 men jag tänker donation kan hjälpa mig till lvl 40?
Citera
2017-12-15, 12:33
Medlem
Citat:
jag är sugen på en undead och raptor mount hittade 2 guider för "Darkspear Troll Reputation" om man följer någon av dessa guider, plus wool cloth donation, borde det gå ganska fort. Det jag undrar är hur mycket en inlämning av 60 wool cloth ger? hur mycket de går upp i reputation? i guiden blir han exalted vid lvl 47 men jag tänker donation kan hjälpa mig till lvl 40?

Man kan väl bara lämna in Wool Cloth en gång? Sen blir det Silk, sen mageweave sen Runecloth.

Runecloth ger vid första donationen 150rep för att sedan ge 75rep (+/- några rep hit å dit, dock 99% på att det är 150 första 75 andra, tredje osv osv).
Citera
2017-12-16, 12:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf.Rockefeller
Man kan väl bara lämna in Wool Cloth en gång? Sen blir det Silk, sen mageweave sen Runecloth.

Runecloth ger vid första donationen 150rep för att sedan ge 75rep (+/- några rep hit å dit, dock 99% på att det är 150 första 75 andra, tredje osv osv).

Om jag förstår det rätt så ger jag först wool cloth som ger 150 ? Sen så som du skrev men de andra kan man lämna in fler gånger? Just nu är jag friendly 4585/6000 klar med alla queet i durotar och är lvl 12. Btw kanske är enklare bli exalted med ogrimmar? satsa på det istället men undead med med raptor mount är så coolt.
Senast redigerad av gunzzo08 2017-12-16 kl. 12:32.
Citera
2017-12-16, 19:51
Medlem
Citat:
Om jag förstår det rätt så ger jag först wool cloth som ger 150 ? Sen så som du skrev men de andra kan man lämna in fler gånger? Just nu är jag friendly 4585/6000 klar med alla queet i durotar och är lvl 12. Btw kanske är enklare bli exalted med ogrimmar? satsa på det istället men undead med med raptor mount är så coolt.

Det är bara Runecloth du kan lämna in flera gånger, första hand-in oavsett cloth ger 150.

Satsa på exalted med Darkspear Trolls om det är det du vill.

Du bör vara runt 10k/21k revered (är runt där iaf jag brukar vara med main factions, give or take några tusen) när du dingar 60 sen kan du lämna Runecloth för resten.

Går väl på 4-600g totalt kanske eller x antal timmar av humanoid grind
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in