2015-06-01, 14:33
Medlem
94jackars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observerad
Klart du ska rerolla! Allt, och då menar jag verkligen allt är mycket bättre och roligare på vår sida.
Alla vill vara Horde. Även Alliance, så är det och kommer alltid vara! /MVH Alliance spelare
Citera
2015-06-01, 15:38
Medlem
Obscuritys avatar
Nu slog längtan efter Corecraft in... Hoppas att de inte drar ut på det för länge.

Tror även min Guild jag hade på Emerald Dream (Vanilla) ska återförenas då. Hyyyyype.
Citera
2015-06-01, 19:29
Medlem
Hej!

Jag har stött på ett problem och vet inte riktigt vad jag skall göra.

Detta handlar om "Feenix private server, Vanillia".

Jag har laddat ner själva torrenten idag via själva hemsidan:
http://www.wow-one.com/forum/topic/135-1121-wow-client-download-and-install/

Men själva launchern är inte connectad till servern liksom och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Så for jag skriver in mitt användarnamn och lösenord så blir jag disconnected.

Kan det ha någon med att min brandvägg blockerar WoW och inte tillåter det att connecta med internet?

Här är några bilder på hur mina filer ser ut och hur jag har gjort:
http://imgur.com/a/a4D6j

Någon som skulle möjligtvis kunna hjälpa? är så SJUKT sugen på att spela vanillia
Citera
2015-06-01, 20:03
Medlem
Obscuritys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pjotr577
Hej!

Jag har stött på ett problem och vet inte riktigt vad jag skall göra.

Detta handlar om "Feenix private server, Vanillia".

Jag har laddat ner själva torrenten idag via själva hemsidan:
http://www.wow-one.com/forum/topic/135-1121-wow-client-download-and-install/

Men själva launchern är inte connectad till servern liksom och jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Så for jag skriver in mitt användarnamn och lösenord så blir jag disconnected.

Kan det ha någon med att min brandvägg blockerar WoW och inte tillåter det att connecta med internet?

Här är några bilder på hur mina filer ser ut och hur jag har gjort:
http://imgur.com/a/a4D6j

Någon som skulle möjligtvis kunna hjälpa? är så SJUKT sugen på att spela vanillia

Jag är ingen teknisk datornörd, men gör det någon skillnad om du döper "realmlist" till "realmlist.wtf"?
Citera
2015-06-01, 20:05
Medlem
Obscuritys avatar
Förresten. Du verkar ha laddat ner Vanilla client, men har du även laddat ner och installerat 1.12 launchern?
Citera
2015-06-02, 14:51
Medlem
Vassknivs avatar
Finns det en addon för quests i vanilla wow? Tar för lång tid, vill ha den som den är på live
Citera
2015-06-02, 17:52
Medlem
Obscuritys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Observerad
Klart du ska rerolla! Allt, och då menar jag verkligen allt är mycket bättre och roligare på vår sida.

... Blev till att rerolla, kunde inte hålla mig. Alliance är så jävla tråkigt. Förstår inte ens varför jag rollade det till att börja med!
Citera
2015-06-02, 20:33
Medlem
är flashback fortfarande en forumguild?
Citera
2015-06-03, 18:26
Medlem
Obscuritys avatar
Är level 14 på min Orc Warrior nu.

PM här om någon vill köra dungeons eller ha någon att snacka med.

(Nostalrius)
Citera
2015-06-07, 13:07
Bannlyst
Vad för bra, blizzlike WOTLK servers finns?
Citera
2015-06-08, 15:45
Medlem
SilverCityPsykopats avatar
Tankar ner vanilla wow just nu och tänker prova mig på Nostalrius. Är flashbackguilden fortfarande aktiv? Är servern aktiv? Horde/alliance ratio?
Citera
2015-06-08, 16:30
Medlem
Obscuritys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SilverCityPsykopat
Tankar ner vanilla wow just nu och tänker prova mig på Nostalrius. Är flashbackguilden fortfarande aktiv? Är servern aktiv? Horde/alliance ratio?

Servern är aktiv.

Flashbackguilden så som Flashback forum-Guild vet jag inte om den är aktiv, men en Alliance Guild vid namn <Flashback> existerar.

Osäker på ratio, men ganska jämnt. Kanske mer Horde som det brukar vara på privatservrar.

Själv är jag aktiv på en casual nivå (Level 26 Horde)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in