2007-05-07, 12:15
Medlem
onicos avatar
Hallå there!

Hade tänkt att köpa mig en bärbar dator men e inte så himla high på dethär med "bärbara" datorer tänkte om någon kunde råda mig lite?!

Den får inte gå på mer en 10 000 kronor iaf!

Finns det någon höjjdare som fått bra betyg osv? Länk isf..

Ska ha den till att surfa, msn, musik, osv ska inte spela på den men det hade vart bra om det fanns grafik kort på den iaf "men inget värsting grafikkort för flera tusen" Kanske blir ett cs lir eller nått liknande ibland så grafik-kort ska finnas..

Har kollat en del på ACER och dem verkar helt ok.

Bor i göteborg så har kollat på www.inet.se på deras bärbara / acer osv...

Hjälp mig please...
Citera
2007-05-07, 20:05
Medlem
Ah, underbart. Här ska lånas tråd!

Är själv på jakt efter en liten portabel burk av ungefär samma kaliber i samma prisklass. Kan väl passa på att säga att jag funderar på
HTML-kod:
http://www.dustinhome.se/DacsaPortal/?ProdID=5010105763
så den kan du ju ta dig en titt på.

Så kan väl den kunnigare delen på forumet, dvs alla utom jag, kommentera lite. Om ni nu känner för det såga förslaget i ankelhöjd

Det enda jag kan tänka på är väl att man inte kostnadsfritt får uppgradera till Vista. Vad jag förstått gick den möjligheten ut i mitten på mars?
Citera
2007-05-07, 20:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mattccon
Ah, underbart. Här ska lånas tråd!

Är själv på jakt efter en liten portabel burk av ungefär samma kaliber i samma prisklass. Kan väl passa på att säga att jag funderar på
HTML-kod:
http://www.dustinhome.se/DacsaPortal/?ProdID=5010105763
så den kan du ju ta dig en titt på.

Så kan väl den kunnigare delen på forumet, dvs alla utom jag, kommentera lite. Om ni nu känner för det såga förslaget i ankelhöjd

Det enda jag kan tänka på är väl att man inte kostnadsfritt får uppgradera till Vista. Vad jag förstått gick den möjligheten ut i mitten på mars?

Den där var riktigt bra faktiskt. Sköna specs, fast kommer säkert vara stor med 17 tums skärm. Men härlig upplösning och storlek iofs
Citera
2007-05-08, 19:28
Medlem
onicos avatar
Bump!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in