• 1
  • 2
2007-05-06, 19:41
Medlem
Yes. Startade en blogg i slutet av April och har sedan dess uppdaterat bloggen väldigt flitigt. Mitt största innehåll på bloggen är min egna foton, så ta gärna en titt och kommentera foton eller annat.

http://henrikbackstrom.blogspot.com/
2007-05-06, 22:19
Medlem
PLACEBOiSTiCs avatar
Lär dig gärna Photoshop, småsaker som att spelkontrollen var överexponerad kan enkelt fixas och fixa bildens helhetsintryck. Annars såg de ganska vanliga ut, experimentera mera!
2007-05-06, 22:58
Medlem
Okej, tack för responsen. Jag vill gärna ta kort på typ småkryp på nära håll men jag vet inte riktigt om min kamera tillåter det. Well, fortsätt gärna titta.
2007-05-06, 23:28
Medlem
Capt. Speirss avatar
är du medlem på fotosidan.se?
2007-05-06, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Capt. Speirs
är du medlem på fotosidan.se?

Nej, fick reda på den sidan typ igår. Kanske blir jag medlem. Vad tycker du?
2007-05-07, 01:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Honko
Okej, tack för responsen. Jag vill gärna ta kort på typ småkryp på nära håll men jag vet inte riktigt om min kamera tillåter det. Well, fortsätt gärna titta.
Macro-bilder är något som alla nyblivna hobbyfotografer missbrukar sönder, även jag. Men med rätt motiv och med rätt ljussättning kan du få fram grymma bilder, så det är bara att exprimentera på!

Ang. dina bilder står man ganska likgiltig. Lek mer med olika vinklar och lek med inställningarna på din kamera så du lär dig.

Och du, försök att inte slå sönder alla småkryp du fotograferar va?
2007-05-07, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PeeWee_Poison
Och du, försök att inte slå sönder alla småkryp du fotograferar va?

Haha, den var faktiskt död innan om du menar den stackars flugan
Men som sagt, jag har inte den bästa kameran. En canon digitalkamera med 5 megapixel. Jag är bara sjutton år också, så jag är inne i en lärnings-period just nu.
2007-05-07, 14:23
Medlem
PLACEBOiSTiCs avatar
Citat:
Men som sagt, jag har inte den bästa kameran. En canon digitalkamera med 5 megapixel. Jag är bara sjutton år också, så jag är inne i en lärnings-period just nu.

Aj... Lycka till i livet...
2007-05-07, 14:59
Medlem
Nokias avatar
Citat:

Fan henrik, du verkade ju va en klipsk kille men ack så fel jag hade bilderna va ju inte på något sätt revlutionerande men alla ska börja någonstans. Jaja lycka till med vad du hittar på nu på din fritid då flashback inte kommer finnas tillgängligt längre...
2007-05-07, 15:09
Medlem
Aj?

Tråkigt att du tycker så. Klart jag är en klipsk kille, vad hade du velat se för foton? Varför kommer inte flashback finnas mer? Jag är ingen inbiten flashback anhängare men tråkigt om forumet skulle försvinna om det är det du menar.
2007-05-07, 15:42
Medlem
PLACEBOiSTiCs avatar
Citat:
Aj?

Tråkigt att du tycker så. Klart jag är en klipsk kille, vad hade du velat se för foton? Varför kommer inte flashback finnas mer? Jag är ingen inbiten flashback anhängare men tråkigt om forumet skulle försvinna om det är det du menar.

Du kan ju inte ha missat reglerna, man måste ju till och med skriva ett födelsedatum som visar att man är äldre än arton, det borde du känna till...
2007-05-07, 16:20
Medlem
Hahaha. Vad dum jag låter nu i efterhand. Självklart är jag arton år
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här