• 1
  • 2
2009-09-13, 16:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av edddde
Tycker han är sådär.. Det finns så många som är värre, som du borde klanka på istället engligt min åsikt.

Visst finns det värre, det är ju svensk tv vi pratar om.
Men ingen som är så dålig men som ändå leder en massa program.
Citera
2009-09-13, 18:26
Medlem
Håller med, har aldrig förstått hans storhet inom programledarskapet.
Gläds t.o.m. lite varje år när han inte vinner "Årets manliga programledare" på kristallengalan.
Citera
2010-01-26, 19:37
Medlem
Myskmadras avatar
Inte omöjligt att David var lite otrogen mot René Nyberg igår efter Guldbaggegalan... Han och Josephine Bornebusch såg tydligen ganska handhållande och viskande och hemlighetsfulla ut vid svampen (Stureplan) efteråt. Sen verkade de hoppa in i varsin taxin, men det utesluter ju inte att bilarna anlände till samma adress... Just sayin'.
Citera
2011-01-15, 00:35
Bannlyst
Alltid varit kass och helylle-fjolla som man vill spy. Usel helt enkelt.
Citera
2011-01-15, 01:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tazchaos
Någon som håller med?
Är det förresten nån som vet varför TV4 väljer honom till varrendaste program dom gör? Måste väl ändå finnas fler och som klarar av det mycket bättre dessutom.

Han kanske är billig i drift och inte har så stora löneanspråk
Citera
2014-12-13, 14:31
Bannlyst
Ännu konstigare att hans gamla kollega får göra film efter film Peter Magnusson. Nu ska han spela huvudrillen i mickeo Veronica spyr bara på titeln.
Citera
2014-12-13, 20:57
Medlem
Benziinas avatar
Jag tycker han är skitrolig

Det lite jag har sett honom så har jag alltid skrattat gott. Orkar inte dock bänka och kolla på hans program men han ser ju till att vara med i alla möjliga sammanhang så man kommer ju inte liksom undan.

Jag såg en trailer av den kommande filmen och jag tänker faktiskt se den filmen. Så vi får se om jag tycker om honom fortfarande efter bion

Undrar bara hur han är i riktiga livet? Total motsatt eller samma pajas?
Citera
2014-12-13, 22:17
Medlem
junazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Benziina
Undrar bara hur han är i riktiga livet? Total motsatt eller samma pajas?
Det lilla (med betoning på "lilla") jag haft att göra med honom i mitt yrke har han varit mycket trevlig och sympatisk, ungefär så som han framstår i tv, verkar vara en bra kille. Känns proffsig som programledare också.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in