2007-05-06, 18:59
Medlem
MyteNs avatar
Brukar dra fram glidmedlet, smörja in drulen och spräcka den j*veln så det tjuter från högtalaren, detta resulterar i lite gnistor osv sen rör den sig inte mer. Åkt in och ut från olika anstalter ett antal gånger pga detta.
Citera
2007-05-06, 19:02
Medlem
Sn0o0oZs avatar
Drar upp handen med musen, långt upp i luften, sedan slå ner den mot musmattan igen. Sedan blir jag röd i ansiktet och lämnar antagligen datorn att självdö.
Citera
2007-05-06, 19:11
Medlem
tjaboooos avatar
svära ve och förbannelse över bill ga(y)tes
Citera
2007-05-06, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tjaboooo
svära ve och förbannelse över bill ga(y)tes

Trodde jag var den enda som gjorde det
Citera
2007-05-06, 19:19
Medlem
LoTiXs avatar
Slå till monitorn vid sidan av skärmen och/eller banka till på datorns ovansida. Slutade upp med dumheterna när skärmen började flimmra och ha sig allt oftare.

Nu för tiden har jag dessutom en laptop så det är inte riktigt läge att dela ut några slag.
Citera
2007-05-06, 19:20
Jag har skrikit ett par gånger samt dragit handen i datorbordet ett par gånger. Men nu känner jag att jag har mognat så nu suckar jag bara och går därifrån, ingen ide att ta en diskussion med datorn då den alltid ska vara så omogen och visa bluescreens eller vara allmänt seg.
Citera
2007-05-06, 19:26
Medlem
Doffwards avatar
Har en skiva under skrivbordet som man drar ut och har tangnetbordet på å när jag blir fly förbannad så puttar/slänger jag bort skrivbordet och slår hårt i skivan, i väggen och i stolen.. Har numera små "bucklor" i väggen samt att jag slagit sönder min stols armstöd.. Blev nästan bara förbannad när jag dog på Tibia, har lämnat det bakom mig nu så nu för tiden skriker jag bara på datorn

/Doffward
Citera
2007-05-06, 19:26
Medlem
En gång låg det en morakniv på mitt skrivbord, samma dag inser jag att alla min 30 brända skivor, inte fungerar. Orsaken till det var att brännaren knappt fungerade, vilket jag inte visste när jag brände skivorna.

Vad som hände med brännare kan ni nog gissa ut själva...
Citera
2007-05-06, 19:43
Medlem
zorc7251s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mansig
En gång låg det en morakniv på mitt skrivbord, samma dag inser jag att alla min 30 brända skivor, inte fungerar. Orsaken till det var att brännaren knappt fungerade, vilket jag inte visste när jag brände skivorna.

Vad som hände med brännare kan ni nog gissa ut själva...
Den där är jobbig, speciellt när man upptäcker det efter typ ett år och man har slängt/lämnat tillbaka orginaldatan.

För övrigt var det länge sedan jag garvade så här mycket efter läst alla svar i tråden.
Citera
2007-05-06, 19:48
Bannlyst
Är det skolans datorer kan jag drämma till de riktigt hårt, annars så gör jag inget med min egen!
Citera
2007-05-06, 19:52
Medlem
Zookarens avatar
Innan jag skaffade plattskärm och på den tiden jag var lite mer hetlevrad brukade jag "örfila" skärmen riktigt hårt.

Nuförtiden behandlar jag min dator rätt bra.
Citera
2007-05-06, 20:01
Medlem
MiniGangsters avatar
Jag brukade sparka till burken en gång sparka jag så hårt så att grafik kortet flög ut och gjorde ett stort hål i väggen efter det så slutade jag sparka på burken och slog på skärmen istället men den gick sönder tillslut och då började jag skaffa en sån boll man kan klämma på =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in