Jag brukade sparka till burken en gång sparka jag så hårt så att grafik kortet flög ut och gjorde ett stort hål i väggen efter det så slutade jag sparka på burken och slog på skärmen istället men den gick sönder tillslut och då började jag skaffa en sån boll man kan klämma på =)
Har du sparkat till din dator så hårt att grafikkortet flög ut ur den och gick igenom väggen
Jag hade sönder ett par skärmar, möss och tangentbord för 5-10 år sedan. Nu känns det ganska meningslöst slöseri med pengar så det blir glåpord eller en smäll i betongväggen.
Jag ser ingen mening med att slå min dator lr liknande då den kostat pengar jag tjänat ihop själv. Svära funkar ju dock om man det skulle krångla. Angående klippet från Office Space så är det en riktig klassiker!
Man får acceptera att det bara är en maskin som styrs av oss som använder den samt möjligtvis komponenttillverkarna. Således finns det alltså ingen direkt anledning att bruka våld mot den...
Min gamla dator fick en hel del smällar och sparkar, men min nya har jag inte spöat på knappt nånting än så länge då den inte varit det kompletta problembarn den förra var, tack och lov för den här datorn, vart värd varenda krona..
Brukar säga något i stil med: "du är allt en liten vass dator du, aldrig funderat på att söka jobb hos nasa ?" med en lite småironisk blick.
Ibland händer det också att jag tar musen och slår den mot skärmen medans jag sjunger "dumma dator slår sig själv".
hahahahaha, Detta är humor.
om lekdatorn strular bygger jag en annan av gamla delar, sen när jag blir förbannad över att det fattas olika saker så är inte problemen på lekdatorn så stora..
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!