2007-05-06, 15:44
Medlem
Hej!

Jag har gjort ett arbete om terrorist-grupperna IRA och ETA och behöver göra en snygg framsida men jag har tyvärr ingen som helst kunskap om Photoshop.

Frågar därför här om någon kan tänkas hjälpa mig.

Krav:

* Ska vara en A4
* Innehålla någonting som har med IRA eller ETA att göra
* Inte vara bild på någon islamistisk terrorist typ Bin Ladin eftersom det handlar om IRA och ETA

Ni kan skicka filen som .psd fil då jag har PS installerat på datorn. Namn behöver ni inte sätta ut då jag gör det själv.

Hoppas ni kan hjälpa mig
Citera
2007-05-06, 16:32
Medlem
Ingen som åtar sig uppgiften?

Kan precisera lite mer. Vill gärna ha med en spansk terrorism hållandes den baskiska flaggan i ena handen/ha den omsluten kring kroppen och en nordirländsk terrorist som håller storbrittaniens flagga som brinner
Citera
2007-05-08, 12:37
Medlem
Bump
Citera
2007-05-08, 14:22
Medlem
D3ans avatar
Hej där, nu har 111 st varit inne och tittat på din förfrågan, och jag misstänker att de flesta som är i webbutveckling och grafisk formgivning kan hjälpa dig om de hade velat.
Problemet är väl att du bara ber någon göra en sak till dig och dessutom påpekar att de inte ska sätta ut sitt namn på deras verk, för de sätter du ut själv? Ditt eget då alltså och tar till dig creds för vad någon annan gjort.
Önskningar som dina är inte speciellt populära, det är därför ingen svarar och jag tror du kan sluta bumpa denna tråd.
skaffa dig Photoshop försök lös det själv, och fråga hur du löser en specifik sak du fastnar på.
alternativt erbjud dig att betala den som lägger ner tid på att lösa DIN uppgift, dock inte här för det är emot reglerna.
Tyvärr men det är så det funkar.
Citera
2007-05-08, 16:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D3an
Hej där, nu har 111 st varit inne och tittat på din förfrågan, och jag misstänker att de flesta som är i webbutveckling och grafisk formgivning kan hjälpa dig om de hade velat.
Problemet är väl att du bara ber någon göra en sak till dig och dessutom påpekar att de inte ska sätta ut sitt namn på deras verk, för de sätter du ut själv? Ditt eget då alltså och tar till dig creds för vad någon annan gjort.
Önskningar som dina är inte speciellt populära, det är därför ingen svarar och jag tror du kan sluta bumpa denna tråd.
skaffa dig Photoshop försök lös det själv, och fråga hur du löser en specifik sak du fastnar på.
alternativt erbjud dig att betala den som lägger ner tid på att lösa DIN uppgift, dock inte här för det är emot reglerna.
Tyvärr men det är så det funkar.

Tack för föreläsningen!

Ska själv försöka lite här nu i PS.
Citera
2007-05-10, 17:50
Medlem
Stones avatar
Ta nu fram dina gamla tuschpennor och kladda till en framsida. Kan du inte photoshop får du väl klara dig med det du kan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in