2007-05-09, 07:18
Citat:
Ursprungligen postat av Carradine
Ja, jag anklagar trådskaparen för att sakna viss kunskap då varken jag eller mina vänner haft problem med spelet i fråga och det har varken kraschat eller betett sig illa - då undrar man hur vissa kan ha sådana djävulska problem medans det funkar felfritt för alla jag känner.
Kära Carradine, mina dator kunskaper är klart över medel. Jag kan flera programmeringsspråk och kan bygga ihop själva burken med ena hjärnhalvan bakbunden. Jag har försökt med alla möjliga inställningar och uppgraderingar och nedgraderingar av drivrutiner.
Du måste inse att alla människor har inte exakt samma typ av hårdvara och det är där problemet uppstår.
Ta en titt på EA's egna forumet:
http://forums.ea.com/mboards/forum.jspa?forumID=3986
Visserligen är den inte lika aktiv längre som de dagarna spelet släpptes (folk har helt enkelt, precis som jag, givit upp), men än idag skapas det många trådar om problemet. Samtidigt som EA är väldigt flitiga på att ta bort dessa.
Och snälla, börja inte direkt att anklaga folk för att vara okunniga. Som sagt, bara för att det funkar för Dig och dina vänner betyder inte att problemet inte finns. Njut av spelet istället, det är inte alla som har den möjligheten!
ps.
När det gäller att läsa på innan man köper spelet, ja där gjorde jag ett misstag. Som en trogen C&C spelare utgick jag från att spelet skulle hålla samma höga standart som sina systrar (även om varningsklockorna borde ha ringt för fullt med tanke på Generals, som för övrigt är ett mycket bra spel men mp delen är uslare än uselt).