Citat:
Ursprungligen postat av
IIIDracul
finns det nån som missbrukat metylfenidat över ett år och ändå fortfarande får skönt rus på det? tycker varje rus nu för tin om jag tar e som lång pinig at och inget mera
Jag har missbrukat metylfenidat i snarr 2 år, men nu på senaste året har det bara blivit några få månader jag varit på skiten dagligen. Har bara gått på det när jag haft det på recept i princip. Då det var i princip min första drog jag provade och hade mycket tillgång på det under mitt första år som missbrukare, blev det kanske 8 månader på det under 1 år, mest som festdrog men jag tog det i princip dagligen under de 8 dagarna, och använde mycket imovane för att sova. Tog mycket andra droger också som mdma, tjack och alkohol.
Jag kan fortfarande få ett rätt skönt rus på det, har medikinet på recept, brukar bunkra upp och sen ta 750mg, jävligt skön eufori och speed. Nästan lite serotonin-känsla, brukar skicka många "jag älskar dig meddelanden"
Nu är jag beroende av benso också, så har blandat mycket med olika benso på senaste tiden, men som sagt, får fortfarande ett mycket härligt rus.
Är påtänd nu och väntar på att 4gram lyrica ska slå. Så lite dålig text, sry för det