2007-05-16, 00:22
Medlem
Apekatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denjof
Vad menar du med "vantrivdes i Gbg"?

Ja det var nog lite luddigt uttryckt. Vad jag menar är att det var väldigt tydligt att han inte kunde axla rollen som “hypen Johan Ryno”. Och jag tror att han hade nog mått bättre av att lira i en lite mindre klubb, men personligen är jag väldigt glad att han valde Frölunda. Jag såg honom en hel del när han lira i DIV1, och han är enligt mig en blivande klasspelare även om han inte lyckades så bra 06/07.

Inte för att det spelar så stor roll, men "äras den som äras bör". Killen är ifrån Hallsberg inte Kumla som Bäckman sa
Citera
2007-05-16, 09:08
Medlem
Ja, rätt ska vara rätt

Såg honom en hel del i Timrå och jag tycker inte bara att det är den fysiska biten det brister i. Saknar även en hel del taktiskt, men det kommer, bara
han är lyhörd..
Citera
2007-05-27, 13:52
Medlem
linlucs avatar
blir det något nhl
Citera
2007-05-27, 15:07
Medlem
VicVocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av linluc
blir det något nhl

Det blir det nog. Men troligtvis inte denna säsong. Han behöver nog bevisa lite i elitserien först
Citera
2007-06-03, 08:54
Medlem
Citat:
blir det något nhl

Tydligen så blir det NHL enligt DN.

Ett jävligt konstigt beslut av Ryno.
Jag har svårt att se hur han ska kunna platsa i Detroit inom överskådlig framtid med tanke på hur ojämn han var i Timrå.
Citera
2007-06-03, 09:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorbag
Tydligen så blir det NHL enligt DN.

Ett jävligt konstigt beslut av Ryno.
Jag har svårt att se hur han ska kunna platsa i Detroit inom överskådlig framtid med tanke på hur ojämn han var i Timrå.

Förmodligen tänker Ryno att han ändå skulle haft svårt att platsa i Frölunda i vilket fall som helst och tycker att han lika gärna kan dra och lira i AHL.
Han vet ju att Detroit tror på honom och kommer se till att Grand Rapids mer eller mindre gör vad som krävs för att han ska få den utveckling han behöver.
Citera
2007-08-23, 17:48
Medlem
linlucs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robson00
Förmodligen tänker Ryno att han ändå skulle haft svårt att platsa i Frölunda i vilket fall som helst och tycker att han lika gärna kan dra och lira i AHL.
Han vet ju att Detroit tror på honom och kommer se till att Grand Rapids mer eller mindre gör vad som krävs för att han ska få den utveckling han behöver.

hur går det vart skall han spela och när drar han över till staterna ????
Citera
2007-08-23, 18:03
Moderator
vfs avatar
Citat:
hur går det vart skall han spela och när drar han över till staterna ????

Han drar väl över snart, han står som prospect hos Red Wings och
får väl köra stenhårt på campen för att försöka ta en plats.

Lycka till Johan (det lär du behöva)
Citera
2007-08-23, 18:38
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vf
Han drar väl över snart, han står som prospect hos Red Wings och
får väl köra stenhårt på campen för att försöka ta en plats.

Lycka till Johan (det lär du behöva)

Det finns inte en chans att Red Wings ska plocka över honom. Inte ifall han inte har utvecklats något otroligt över sommaren. Jag tror säkert att Ryno kan nå NHL men inte i dagsläget.
Citera
2007-09-25, 20:13
Medlem
linlucs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Det finns inte en chans att Red Wings ska plocka över honom. Inte ifall han inte har utvecklats något otroligt över sommaren. Jag tror säkert att Ryno kan nå NHL men inte i dagsläget.

någon som vet om han tagit ngn plats ännu ????
Citera
2007-09-26, 00:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Tyvärr blev hans sessour i AIK inte så lång, det tror jag hade varit bra för Ryno att få spela mycket och få upp självförtroendet.

Han var inte bättre än någon annan spelare där. Såg mest trött ut och åkte runt på en skridsko. Färgade absolut inte i Hockeyallsvenskan förrän i den sista matchen, borta mot Sundsvall, då han efter matchen skulle lämna för spel med Timrå. Då gjorde han två mål och någon assist om jag inte missminner mig helt i brådrasket.
Citera
2007-09-29, 00:31
Medlem
steffeGs avatar
Han är kvar på Wings camp i alla fall. Men de är väl typ 7-8 forwards som slåss om 1 öppen plats, typ.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in