2007-05-05, 18:24
Medlem
requiem1s avatar
hej!

För ett tagsedan när jag satte igång datorn så kom det här upp: http://www.putfile.com/pic.php?img=5387310 .. Går man in på "resolve problem" så står det att min version av windows inte är "genuin" och att jag måste köpa en version via internet för 1.800:- eller något sådant. Det funkar bra att köra windows om man klickar på "resolve later" också, men nu efter ett tag börjar det bli jobbigt att alltid få upp det där vid bootscreen samt att det poppar upp ett litet meddelande från en pytteliten fyrkant som ligger i aktiveringsfältet. Bör jag formatera eller vad gäller saken?

Så undrar jag hur man får bort diverse (speciellt security center) ikonerna från aktiveringsfältet om det går?
Citera
2007-05-05, 18:26
Medlem
groils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av requiem1
hej!

För ett tagsedan när jag satte igång datorn så kom det här upp: http://www.putfile.com/pic.php?img=5387310 .. Går man in på "resolve problem" så står det att min version av windows inte är "genuin" och att jag måste köpa en version via internet för 1.800:- eller något sådant. Det funkar bra att köra windows om man klickar på "resolve later" också, men nu efter ett tag börjar det bli jobbigt att alltid få upp det där vid bootscreen samt att det poppar upp ett litet meddelande från en pytteliten fyrkant som ligger i aktiveringsfältet. Bör jag formatera eller vad gäller saken?

Så undrar jag hur man får bort diverse (speciellt security center) ikonerna från aktiveringsfältet om det går?

Sök på windows genuine validationller WGA här på forumet så ska du få svar.
Citera
2007-05-05, 18:29
Medlem
requiem1s avatar
tackar för snabbt svar!
Vad menas med det som står nere till höger då "you may be a victim of software counterfeiting"?
Citera
2007-05-05, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av requiem1
tackar för snabbt svar!
Vad menas med det som står nere till höger då "you may be a victim of software counterfeiting"?

"Du kan vara ett offer av piratkopiering" betyder det på svenska.
Citera
2007-05-05, 18:42
Medlem
requiem1s avatar
aight. dock hittade jag ungefär 154 trådar med olika crack för olika uppdateringar och de flesta var dessutom från 2005
Citera
2007-05-05, 18:49
Medlem
FlyingMachines avatar
Kolla på www.mininova.org
Sök efter "windows genuine" och ladda ner den senaste (april -07 för tillfället).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in