Var sugen på en Nokia N80 eller N95, men läst att dom har extremt dålig batteri-tid.
Om du gillar N80 tycker jag du ska ta en titt på E65. Den har allt N80 har förutom en 3.2 Mpxl Carl Zeiss -kamera.
E65 har en vanlig 2 Mpxl Nokiakamera och är oerhört nerslimmad om man jämför med N80.
Den såg fin ut E65, men fick ju dåligt i testet, du kan surfa nätet 4 timmar sen är batteriet dött.
Hmm, dessa telefoner är det såk Smartphones? Vad kännetecknar en smartphone?
Jag har en A950 motorola tegelsten. Men menyerna är grymma, skulle vilja ha ett sånt "operativ-system" i min telefon. Fast ericsson har inga sådana telefoner förutom p990 och den är för klumpig och stor för min smak.
/Edit: Hittade Ericsson w950i, såg fin ut, tyvärr saknar den kamera och Wlan.
Nokia E61!!!! Hade en sånn, bäst fan. så stor skärm med 16 miljoner färg, fullmatat tangentbord och bra batteritid. Helt underbar var den, sålde den till brorsan för dyrare än jag köpte den :P Saknar den....
Nokia E61!!!! Hade en sånn, bäst fan. så stor skärm med 16 miljoner färg, fullmatat tangentbord och bra batteritid. Helt underbar var den, sålde den till brorsan för dyrare än jag köpte den :P Saknar den....
Håller med... Jag har en E61 nu skulle vilja byta upp mig mot en E61i istället, men inte för kamerans skull då.
Ja själv ska man införskaffa en E61i så fort jag kan. Sjukt snygg och alla nackdelar med E61 verkar vara fixade. Hohoho - så ultimat
slrslr: Varför sålde du den? och vad köpte du den för?
Min bror var på besök här i Sverige och hans mobil gick sönder, han blev helt kär i min E61 och ville bara ha den och erbjöd att köpa den för mer än vad jag hade köpt den för (han e rätt så tät och dum) Så han gav mig 3500kr när jag köpte den för 2800kr på netonnet lagret. Nu har jag en samsung i320 smartphone utan Wlan =( Funderar på att skaffa en Samsung i600 eller en E61i
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!