Svara
  • 1
  • 2
2007-05-03, 12:19
Medlem
BrrakBrraks avatar
Jo, kom och tnka p att det skulle vara kul med "veckans tripprapport" eller mnadens eller nt iaf.

Det gr till att alla fr rsta i den hr trden p en ny tripprapport som kommit upp och sen s kan jag (eller ngon annan) rkna rsterna. Vinnaren tnkte jag kunde f sin klistrad i en vecka, f ngon rolig signatur eller bara ran.

Tror ni det r en bra id?
Citera
2007-05-03, 13:07
Bannlyst
Sure, varfr inte?
Citera
2007-05-03, 14:42
Medlem
ZoteXs avatar
Lter som en bra id
Citera
2007-05-03, 14:48
Medlem
Yeah!!s avatar
Lter bra! En liten morot fr att man har skrivit ngot bra.
Citera
2007-05-03, 15:28
Medlem
BrrakBrraks avatar
Kul att folk gillar det

ok.. s alla som r skrivna ifrn 30:e april till p sndag rknas i denna vecka. Alla fr en rst och fr inte ngra sig, s tnk innan ni rstar och rsta inte fr tidigt :P Skulle bli s jobbigt om alla hller p och ngrar sig. S rsta helst p sndag S tar jag och rknar dom p natten eller p mndag och sen postar jag vinnaren. stll grna frgor om ni undrar ngot och kom grna med frslag.
Citera
2007-05-03, 16:24
Medlem

Lysande id, det hr kommer frhoppningsvis uppmuntra folk att skriva nnu bttre tripprapporter!
Citera
2007-05-03, 17:39
Medlem
seloots avatar
lter som en bra ide och som ^ sger s kommer det skert gra att fler folk skriver bttre tripraporter

bara ngon orkar med att recensera alla bra och rttvist s
Citera
2007-05-03, 19:25
Medlem
djflexs avatar
Jag kommer inte komma ihg den hr trden p sndag, s lika bra att rsta nu. Min rst gr till "Ovntad kick p imovan!" av Skojare.

D min DXM-rapport publicerades 30e april betyder det vl att jag r kvalificerad till tvlingen, hr finns den: http://www.flashback.org/showthread.php?t=480019

Tycker tvlingen r en bra id, vill grna se mer aktivitet p den hr avdelningen. Mycket bra tidsfrdriv att lsa tripprapporter
Citera
2007-05-03, 21:34
Medlem
BrrakBrraks avatar
Det gr undan! Frsta rsten redan postan. Tnkte bara vika in och sga att skriv shr nr ni rstar:

Jag rstar p [Namn p tripprapport] av [Trippare]
Citera
2007-05-03, 21:44
Medlem
skarecs avatar
Grymt bra id, jag lser nstan bara tripprapporter s det hr lter som en rolig id!

Jag har redan bestmt mig!
Jag rstar p [En inblick i galenskapens vrld (LSD)] av [Drakfanskap]
Citera
2007-05-03, 21:52
Medlem
Jag rstar p [En inblick i galenskapens vrld (LSD)] av [Drakfanskap]
Citera
2007-05-03, 22:02
Medlem
hmm lr bli rrigt med en trd dr alla skriver sina rster i egna posts, nn mste ju frska sammanstlla allt sen. Varfr inte lgga upp tex alla som postats i april eller alla som postats frra veckan i en poll och s fr folk rsta s ist?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in