Jo, kom och tnka p att det skulle vara kul med "veckans tripprapport" eller mnadens eller nt iaf.
Det gr till att alla fr rsta i den hr trden p en ny tripprapport som kommit upp och sen s kan jag (eller ngon annan) rkna rsterna. Vinnaren tnkte jag kunde f sin klistrad i en vecka, f ngon rolig signatur eller bara ran.
ok.. s alla som r skrivna ifrn 30:e april till p sndag rknas i denna vecka. Alla fr en rst och fr inte ngra sig, s tnk innan ni rstar och rsta inte fr tidigt :P Skulle bli s jobbigt om alla hller p och ngrar sig. S rsta helst p sndag S tar jag och rknar dom p natten eller p mndag och sen postar jag vinnaren. stll grna frgor om ni undrar ngot och kom grna med frslag.
hmm lr bli rrigt med en trd dr alla skriver sina rster i egna posts, nn mste ju frska sammanstlla allt sen. Varfr inte lgga upp tex alla som postats i april eller alla som postats frra veckan i en poll och s fr folk rsta s ist?
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!