• 2
  • 3
2007-05-04, 20:50
Medlem
LD50s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av John Cockblast
ökar utmärkt i allting, känner mig som Brad Pitt i fight club.
Citera
2007-05-04, 21:30
Medlem
John Cockblasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LD50

Ja, du skulle sett mig innan.
Citera
2007-05-05, 00:34
Medlem
stRs avatar
Försök att inte dricka dig asfull, en öl skadar ingenting.
Jag spekulerar nu, men jag tror inte att alkohol är helt och fullt jätte dåligt. Inget näringsämne är bra om man får i sig för mycket. Försök som sagt att dricka med måtta, och det är bättre med 3 öl på fredagen och 2 på lördagen än 5 på en och samma kväll.
Citera
2007-05-05, 01:10
Medlem
jan-es avatar
Problemet tror jag mer ligger i att när man super dig apa, så;

*fuckar sig proteinsyntesen
*du förlorar väldigt mycket mineraler, salt och framförallt vatten
*alkoholen måste brytas ner...

Bristen på vätska, samt att kroppen försöker bryta ner alla alkohol, gör att man har jävligt dåligt med ork och energi och därmed missar man ett eller flera pass träning.

Ser man till att dricka mycket (kanske ta vätskersättande medel) och få i sig mycket protein samt salt & mineraler innan man går och lägger sig så kommer man till viss del dämpa bakfyllan och inte förlora mer en ett ev. pass.

Detta är vad jag tror
Citera
2007-05-05, 02:02
Medlem
Cracker-Jack...s avatar
Istället för att använda energin i kroppen till att ta tillhanda träningen (återhämta sig), så läggs den på att bryta ner & forsla ut alkoholen. Du bryter därför ned muskelfibrer mm, utan att de återbyggs i den utsträckning de normalt hade gjort.

Men ett på öl på fredagkvällen är nog ett nödvändigt ont
Citera
2007-05-05, 12:27
Medlem
eggshellss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cracker-Jack...

Men ett på öl på fredagkvällen är nog ett nödvändigt ont

Ja vafan vi e väl bara människor, ett rus då och då behöver vi för vårat psyke och få lite perspektiv på saker o ting.
Citera
2007-05-05, 19:11
Medlem
weirdwolfs avatar
Jag tränar för att se bra ut när jag går ut. Utan utgång, ingen träning för min del. Det är nog därför det är så destruktivt för mig att vara i förhållande i och med att antalet krogbesök har en tendens att minska då
Citera
2007-05-05, 20:28
Medlem
Suomis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weirdwolf
Jag tränar för att se bra ut när jag går ut. Utan utgång, ingen träning för min del. Det är nog därför det är så destruktivt för mig att vara i förhållande i och med att antalet krogbesök har en tendens att minska då
Vad trevligt att du vill dela med dig utav din discobyggnings filosofi till oss.
Citera
2007-05-05, 20:57
Medlem
Axons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weirdwolf
Antar att du kör mycket knäböj och marklyft?
Citera
2011-04-09, 18:00
Medlem
tourniquets avatar
Hur mkt måste man springa för att träna bort typ 5 öl?
Citera
2011-04-09, 18:02
Medlem
tokens avatar
Det är bättre att träna tre gånger i veckan och dricka en helg än att bara dricka varje helg utan att träna.
Citera
2011-04-09, 21:16
Medlem
goin-xxxls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eggshells
Ja vafan vi e väl bara människor, ett rus då och då behöver vi för vårat psyke och få lite perspektiv på saker o ting.
Men varför inte maximera den anabola effekten utav din träning när du kan göra det?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in