• 1
  • 2
2007-05-03, 04:33
Medlem
NS-Skins avatar
Jag satt på ett litet matställe och finklädd som man var(nej det är definitivt inga PK kläder) så satte jag mig bakom en stor kille ,inte beatig utan bara stor,och mitt emot satt en tanig jävel,jag och 2 vänner skulle ju trots allt bara käka,sen hör jag "det är roligt att dem ens kommer in här".Jag blev ganska fort uppretad,satt och frågade mina polare vad fan dem höll på med och frågade hur dem kunde låta folk säga något sådant,det jag såg var 2 riktiga töntar,,Mina polare svarade kort tyst och konsist X-Team..Kan detta stämma?
Lär ju finnas någon här som vet om dem ens existerar i fagersta.
Citera
2007-05-03, 09:19
Awaiting Email Confirmation
KoreanDannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NS-Skin
Jag satt på ett litet matställe och finklädd som man var(nej det är definitivt inga PK kläder) så satte jag mig bakom en stor kille ,inte beatig utan bara stor,och mitt emot satt en tanig jävel,jag och 2 vänner skulle ju trots allt bara käka,sen hör jag "det är roligt att dem ens kommer in här".Jag blev ganska fort uppretad,satt och frågade mina polare vad fan dem höll på med och frågade hur dem kunde låta folk säga något sådant,det jag såg var 2 riktiga töntar,,Mina polare svarade kort tyst och konsist X-Team..Kan detta stämma?

Din svenska är ju så usel att man inte förstår vad tusan du menar...
Jag förstår att du undrar om Support Team X existerar i Fagersta, men själva historien förstår jag inget av alls.
Support Team X eller X-Team har ingen etablerad avdelning i Fagersta, däreomt finns det enskilda medlemmar boende i Fagersta.
Citera
2007-05-03, 09:36
Medlem
UltimateWarriors avatar
Citat:

Svårläst

Men eftersom de etablerat sig i norberg så ligger fagersta inte långt borta.... så svaret kan vara ja!
Citera
2007-05-03, 11:13
Medlem
Eftersom inte heller jag förstod något av NS-Skins berättelse så har jag en följdfråga:

Vad är Team X / X-Team?
Citera
2007-05-03, 12:16
Medlem
ABBORREs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaccot
Eftersom inte heller jag förstod något av NS-Skins berättelse så har jag en följdfråga:

Vad är Team X / X-Team?
http://www.nyhetsportalen.se/r1786159.html
Citera
2007-05-03, 21:42
Medlem
JJDecays avatar
Det verkade ju gå att anmäla sig som X-team medlem på deras forum tidigare så dom kan ju finnas från treriksrösen och till ystad,,,,Är det inte svårare än att vara med på ett forum att bli medlem...well då kan dom ju finnas var som helst..
Citera
2007-06-13, 02:49
Bannlyst
Citat:

Nej dom finns inte i Fagersta!!!
Citera
2009-02-08, 16:31
Medlem
Dom finner överallt, även Fagersta men inget direkt tillhåll.
Citera
2009-02-08, 16:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av SLEPY
Dom finner överallt, även Fagersta men inget direkt tillhåll.

Nja.. de finns knappast överallt. De är rätt så sargade i dag.
Citera
2009-02-08, 17:30
Medlem
redaxegoldzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TT Boy
Nja.. de finns knappast överallt. De är rätt så sargade i dag.
sargade säger du? kan jag inte hålla med om
Citera
2009-02-08, 17:33
Medlem
Kenty-59s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av redaxegoldz
Ja i Skåne verkar det ju vara ett tufft gäng av bilderna av döma som du länkade till i en annan tråd..
Men kanske är dom inte lika tuffa i Fagersta, länka gärna till fler bilder..
Citera
2009-02-08, 18:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av redaxegoldz

Det är klart att du inte håller med om det. Du älskar ju dessa gossar.

Berätta hur situationen ser ut i Gbg och Stockholm är du snäll.
Berätta även varför den officiella hemsidan försvann.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in