2013-01-21, 20:21
Citat:
Ursprungligen postat av NabaEcu
Ja okej. Isfall vill jag brja om med att sga att bashar pratar om negativa respektive positiva energier("rtt och fel") men det han och alla andra jag hrt prata om mnet sger r att vi kommer gra skiftet oavsett, enda skillnaden r att om du inte hjer din frekvens med krlek, s kommer det ta lngre tid fr dig. Vad r det fr straff du pratar om? Att d? Ja givetvis kommer vi att d, det r s majoriteten av mnniskorna kommer skifta, alla kan ju inte ascenda.
Vad pratar Bashar om separering av mnslkligheten?
Ja krlek, men inte krlek till korruptin antar jag, men det r upp till er att chansa om ni vill..
Nej mnniskor har oddliga sjlar s ingen kan d, men Jorden verkar vara p sina sista varv i den hr dimensionen och nda vgen ur katastrofen tillf ramtiden som verkar vnta mnga r just genom att hjja sina energier, inte genom krlek till allt och alla utan krlek mot sig sjlv genom rtt mat, och krlek till djur, planet och natur.. INTE korruptionen som frstr planeten. Tror jag dvs.
Citat:
Ursprungligen postat av ParanoidRocker
Snlla, jag ber dig, kolla hans andra trdar! Sjukt roliga
Tnk positivt~

Tnk positivt~
Kan inte sga detsamma, du ger mig inte ens en sikt lngre..
Lngt ifrn rolig du..
Citat:
Ursprungligen postat av NabaEcu
O vad snackar du om med att han lskar pengar tramset, har du lyssnat fr mycket p denna budbrare eller, gr dig en tjnst och utforska andra perspektiv. Kan ocks upplysa dig om att mannen(drunvalo melchizedek) som gav oss den tydligaste bilden av jordens historia frn "newage" perspektiv ocks gr workshops dr han tjnar pengar. Fr att han likt alla andra mnniskor ocks behver pengar fr att leva i vran vrld. Din budbrare tar vl inte pengar fr sin information fr att f mnniskor kollar p hans videor, och han tjnar pengar p annat stt.
Aaaaaha, Druvalo har jag varit lite sdr skeptisk mot fr att budbraren frklara en helt annan information nr det gller pyramiden av energi som man ska bygga runt om sig, budbraren menar att dom som fejkar sger att man ska stta sig i en pyramid, och det var en tid efter som jag sg Druvalo sitta i en pyramid och betede sig lite skummt..
New Age sa ju tammefan att 21 December var datumet som vrlden skulle frndras, men trots det s slde dom filmen "3 magic words" eller vad den heter, jag vela se den men som fattig mnniska frstod jag att jag inte "fr plats" i NewAge clownernas bt till hgre dimension..
Jag str med budbraren trots allt, fr han och jag r ganska lika fr vi kan ppeka att folk blivit vldresserade slavar genom skolplikt och diverse massvaccineringar och dyligt..
Naturen lskar inte alla, s visst r det ganska logiskt att man r onaturlig om man som NewAge sger, lskar alla, tillmed korruptionen..
Alla djur har fiender, frutom NewAge-folket, dom har klarat sig undan fiender av nn konstig anlending..
Men visst, dom menar vl samma sak det dr med att hjja energier, skulle dock vilja hra vad Bashar sger om det men jag vet inte ens om det r nnting som hhan uttalar sig om..
KRam