Citat:
Ursprungligen postat av Oddball
Jag tackar alltid, iaf på de RP jag själv tar action på. Era RP är till stor hjälp för mig och därför tackar jag.
Men svar på trådskaparens fråga: Nej, jag tycker inte en tråd för sånt vore en bra idé. Det känns lite som att det skulle bli en magnet för de här på FB som söker uppmärksamhet och bekräftelse. Plus att man ska ju få vara anonym för övriga medlemmar när man skickar RP.
Ha, komiskt att just du med sådan självgod bror duktig-attityd presenterar dig som "den ultimate moderatorn", min lille furir och beundrare av USA:s Indokinagenocidala krigföring.
Är det därför RP:s riktade mot de anti-revisionistiska Expotyper som spammar Revisionistforumet med OT, trams och försök att provocera igång tjafs och käftande, konsekvent ignorerats på senaste tiden? (Varken åtgärd eller svar på RP:s och PM, förutom från den nya moden Deanna, som verkar sjyst och bl.a. kollade Mabuses senaste troll och bannade det).
En dålig nyhet är att problemet med forumets urartning till en OT-chat för debattsaboterande typer inte kommer att försvinna för att du sopar det under mattan och i st skriver om sådant som intresserar dig (skott i mjölkpaket, dagens BB-Linda osv.

). En bra nyhet är att ditt hycklande om att vara en förebild bland mods inte får stå oemotsagd.
Vad gäller den principiella frågan om en tråd för RP-tack tycker jag det är en dålig idé - sådant behöver inte uppmärksammas. Mods behöver inte heller skicka några tack, som LadyTiera säger måste det ta en jävla massa tid om varje RP-åtgärd ska PM:as om (eller skrivas i en tråd...)
Det viktiga är att trådar städas från skräp som inte har med ämnet att göra och gör forumet sämre och att en strävan efter ett hövligt, sakligt och mänskligt debattklimat upprätthålls genom modererandet och användarnas praktik. Revforumet (där du nu är en av tre mods) är erkänt svårmodererat, men det fungerar inte genom att ge sabotörer fria tyglar att kalla meningsmotståndare allehanda skit och sedan ge mig eller andra gaskammartvivlare som till sist tröttnar på deras tramsande offentliga tillsägelser för att i förlängningen förhoppningsvis få oss varnade eller bannade, därför att du inte personligen gillar våra ståndpunkter eller orkat sätta dig in i våra resonemang. En mod på FB måste uppträda korrekt, effektivt och opartiskt, att vara så jävla übertrevlig är inte nödvändigt.